Jump to content

Jendrass1

Members
  • Content Count

    2,475
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Flachenty, kiedy można się tego karalucha spodziewać na rynku ? Bo mi ten wątek narobił smaka generalne
  2. Nic na to nie poradzę kolego, że nie potrafisz odróżnić ogólnie pochlebnej, choć momentami szorstkiej oceny, od niczym nie uzasadnionego malkontenctwa. Wskazałem wyraźnie czego w modelu brakuje (a są to drobiazgi) oraz wprost i to w kilku miejscach wyraziłem szacunek dla producenta i samego modelu. Jeśli ktoś ma problemy z interpretacją zdań złożonych, to proszę wybaczyć ale ja nie mam na to wpływu. Dziękuję Krzysztof za miłe słowa, nie przesadzajmy jednak z superlatywami. Odnośnie kontaktów z producentem to powiem tylko tyle, że żałuję nieco jakiegokolwiek braku sygnału ze strony IBG.
  3. Przeczytaj proszę na spokojnie to co napisałem. Nie ma tam mowy o jakimkolwiek zawahaniu. Nie jest, mogłoby być ciut lepiej. Nie mniej jednak to wybór między ceną "wypasionego drogiego" modelu, pewnym "tańszym uproszczeniem" i stan ten w pełni akceptuję. Raz jeszcze podkreślam, wybór takiego rozwiązania przez producenta uważam za słuszny, bo gwarantujący niezły model w przystępnej jak sądzę cenie. Jeśli ktoś będzie zechce purytańsko dopracować detale, to będzie to zadanie zdecydowanie łatwiejsze niż orka ze wspomianym archetypem. Dziś jest łatwiej niż 20 lat temu, bo literatura, rysunki i
  4. Z dużym zaciekawieniem śledzę ten projekt, wróble ćwierkały o pracach już od jakiegoś czasu i nareszcie - jest ! Zewnętrznie model przedstawia się bardzo ładnie, to oczywiście klasa wyżej niż archetypy RPM/Mirage, które złamały lub wyostrzyły nie jeden modelarski charakter. Faktycznie klapy osłaniające górną część pancerza/boczne/inspekcyjne wyglądają dośc krzepko, ale każdy, kto tylko będzie chciał może je skorygować w łatwy sposób. Wnętrze - cieszy poprawna chłodnica, stelaż na skrzynki amunicyjne prezentuje się super, akumulator z tego co widzę jak trzeba. Nie wiem jak zbiornik paliwa i
  5. Śliczne, nie sądzę żeby w tej skali udało się wycisnąć dużo więcej - takie zdanie laika gdy mowa o 1/72. Bardzo udany zestaw.
  6. Poza rysunkami, które pokazałeś to w zasadzie innych nie ma, poza ew. mniej lub bardziej realnymi wizjami artystycznymi różnych autorów. Kiedyś chciałem zrobić ten wóz w 1/35, mam nawet zaawansowaną wieżę oraz pudło kadłuba ale to droga przez mękę i pełen S-F.
  7. Jutro powinienem mieć ten model w ręku. Dzięki Jarkowi wiem już od pewnego czasu czego się spodziewać, stąd podjąłem decyzję, żeby kwestię omówienia modelu "V" od CAMs nieco rozszerzyć. Kupiłem więc równolegle "V" od Mirage oraz najbliższych krewniaków czołgu "V" czyli T-26 mod. 33 od HB i Zvezdy. Bardzo jestem ciekaw porównań gabarytowych oraz poprawności rozwiązań jak umieszczenie klap, wentylacji etc. Kwestię gąsienic również mam zamiar zweryfikować.
  8. Gerd, tak się zeszło, że ja akurat napisałem dość obszerny tekst o Chevroletach w WP TUTAJ więc jestem jakby na to nie patrzeć na bieżąco. Ta fotka z wiecu - cudna ! To na fotce jest nieskarosowany 155 COE
  9. Gerd. Dopiero teraz trafiłem na ten zestaw, to bez wątpienia dobra kontynuacja która cieszy oko. Czy ciężarówka z napisem jest "faktem" czy to delikatne nadużycie ? Plutony opl. ze Starachowic miały na pewno nieskarosowane Chevrolety 155 HD, a czy miały też takie zgrabne fiaty z napisem ?
  10. Wymieniałeś silniki ostatecznie ?
  11. Jak tam, będzie kolejne podejście i odsłona tego тяжелого истребителя ? ;)
  12. Nie mogę takich wątków przeglądać za dużo, dostaję kompleksów i jest mi wstyd Bardzo fajna robota, zazdroszczę zacięcia.
  13. Zestawu Armo z zawieszeniem chyba nie warto, jeśli chcesz zaoszczędzić możesz z powodzeniem cały układ przerobić sam. Patent jest prosty i daje dużą satysfakcję. Gąsienice są dostępne - ja kupowałem te oznaczone jako dla T26, różnica w zasadzie żadna. Jeśli chodzi o literaturę to wątki dot. 7TP na portalu odkrywca.pl TEN I WCZEŚNIEJSZE + numerek WLU dot. 7TP oraz dwie monografie pojazdu - wydawnictwa Stratus (2 części) oraz Militaria (2 części).
  14. Tylko tytułem małego gloss Część siatki - osłony chłodnicy była odejmowana zgodnie z zapisami Warunków Technicznych ustalonych dla tego wozu (mam). Zdjęcie ciągnika na 1 stronie wątku (z kierowcą i podwiniętym dachem) jest mało szczęśliwe bo to prototyp wozu o nazwie własnej "Tygrys". Docelowo jednak polecam zdjęcia seryjnych wozów z okresu operacji zaolziańskiej - są dostępne na nac w dużej rozdzielczości (wozy mają podwinięte boki dachu). Plandeka F2F jest skopana, bo o ile dobrze pamiętam na każdym boku były po 2 okna, a nie jedno. Z resztą w tym modelu, całkiem zgrabnym, to naj
  15. Tośmy się zbiegli z postami ;) Wieży bym nie brał, bo to zdaje się monolit.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.