Skocz do zawartości

Wz.34, czyli polski halftrack - S-Model - 1:35


m1013

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, Jendrass .

Dzięki za foty. Właśnie na wikipedii dowiedziałem się, że ponoć w Muzeum Pożarnictwa w Warszawie stoi pożarniczy (a jakże!) PF 621L z 1936 roku, ale coś mi on wygląda dziwnie, nie jak 621... Ale podobno jest też tak w Muzeum Techniki, muszę się wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, Jendrass .

Dzięki za foty. Właśnie na wikipedii dowiedziałem się, że ponoć w Muzeum Pożarnictwa w Warszawie stoi pożarniczy (a jakże!) PF 621L z 1936 roku, ale coś mi on wygląda dziwnie, nie jak 621... Ale podobno jest też tak w Muzeum Techniki, muszę się wybrać

 

To zdjęcia ! facet zdjęcia ile się da i czego się da!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanapo-skóra to Humbrol 62, ale mi się nie podoba, dam ciemniejszą.

 

Piękne fotki, Jendrass1, dzięki wielkie, teraz widzę, ile roboty czeka mnie w kabinie...

 

To może tradycyjnie spróbuj z Humbrola 186 - jakiś taki bardziej brązowo-skórzany jak dla mnie, a jeszcze po przetarciu czymś ciemniejszym (Tamiya XF-10 na przykład) to już w ogóle jak prawdziwa skóra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdjęcia ! facet zdjęcia ile się da i czego się da!

No wiesz, nie myślałem, że masz o mnie aż tak złe zdanie...

O ile te informacje są w ogóle prawdziwe. Na Muzeum Pożarnictwa w Warszawie raczej bym nie liczył, bo to mi nie wygląda na 621: http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Polski_Fiat_621_L_Warsaw.JPG&filetimestamp=20060828174538, ale wybiorę się dla pewności. Na Muzeum Techniki też specjalnie nie liczę, bo nawet jeśli mają, to nie wiadomo czy jest udostępniony. Ale się dowiem.

Raczej na pewno (jak ja lubię ten zwrot...) 621 stoi w Centralnym Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach. Ja jednak rzadko bywam w tych okolicach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może tradycyjnie spróbuj z Humbrola 186 - jakiś taki bardziej brązowo-skórzany jak dla mnie, a jeszcze po przetarciu czymś ciemniejszym (Tamiya XF-10 na przykład) to już w ogóle jak prawdziwa skóra
Dzięki, spróbuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może tradycyjnie spróbuj z Humbrola 186 - jakiś taki bardziej brązowo-skórzany jak dla mnie, a jeszcze po przetarciu czymś ciemniejszym (Tamiya XF-10 na przykład) to już w ogóle jak prawdziwa skóra
Dzięki, spróbuję

Ależ do usług

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota na razie stoi, niestety. Czekam na wizytę w muzeum i konkretne fotki, ale na nie jakoś nie liczę, tzn. na znalezienie 621 w Wawie. Bez dokumentacji zawiesiłem więc na razie prace nad 34. Z glutami też nie walczę, bo kabinę postanowiłem konkretnie przerobić, czyli zbudować co się da od podstaw. Na pewno będzie tak z drzwiami, deską rozdzielczą, ramą przedniego okna. Myślałem też o chłodnicy, ale najpierw muszę zobaczyć oryginał na żywca, czy jakakolwiek siatka będzie się nadawała. Mam też spore wątpliwości co do kształtu błotników przy samej ramie. Chętnie zrobiłbym też pokrywy silnika, ale nie mam patentu na wycinanie tych regularnych rzędów wywietrzników... To na razie tyle, jutro może zacznę coś modzić z gąskami i dokończeniem tylnego zawieszenia.

 

Generalnie rzeźba straszna, ale może zdobędę przy nim tyle doświadczenia, żeby porywać się na takie projekty, jak Ty - PZInż. 222 , którego też chciałbym bardzo mieć...

 

Ale początki już są. Dziś spędziłem trochę czasu nad budową od podstaw wnętrza Cromwella...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie zrobiłbym też pokrywy silnika, ale nie mam patentu na wycinanie tych regularnych rzędów wywietrzników...

 

Jeśli uda Ci się jakiś patent wykombinować, to daj znać, mnie też to prześladuje.

Generalnie rzeźba straszna, ale może zdobędę przy nim tyle doświadczenia, żeby porywać się na takie projekty, jak Ty - PZInż. 222, którego też chciałbym bardzo mieć...

Chcieć to móc*

* potrzeba dużo czasu

** potrzeba pieniędzy

*** potrzeba chociaż śladowych dokumentów.

 

A 222 to pikuś... jak skończę 7TP AA robię 202

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcieć to móc*

* potrzeba dużo czasu

** potrzeba pieniędzy

*** potrzeba chociaż śladowych dokumentów.

Hmmm, w sumie to warunki do robienia każdego modelu

 

A 222 to pikuś... jak skończę 7TP AA robię 202
Marzy mi się PZInż. 303... A jeszcze bardziej jego replika 1:1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racje tylko robiąc polskie pudła wszystko razy 3

Marzy mi się PZInż. 303... A jeszcze bardziej jego replika 1:1

Mi też piękny stwór PZInża. Można spróbować wyjść z Tamyowskiego Horcha, są dość podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.