zbiegu Napisano 8 Marca 2009 Autor Share Napisano 8 Marca 2009 Mała aktualizacja, kasta poszpachlowana jeszcze nie oczyszczona, zrobiona od podstaw przykrywka na składany dach (chyba jednak będzie wersja cabrio) Felgi się pomalowaly I teraz pytanie który zderzak montować? wersja 1 wersja 2 I pierwsza koślawa przymiarka z kołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punio Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 wersja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikey Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 Też jestem za wersją 1. Możesz ewentualnie usunąć miejsce na tablice rejestracyjną i ubytek po wycięciu zrobić by pasował do reszty zderzaka, z tym przetłoczeniem itd. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 Pierwsze wersja bardziej pasuje, no chyba że model będzie leżał na zderzaku to wersja numer dwa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seweryn Napisano 9 Marca 2009 Share Napisano 9 Marca 2009 Felgi mało hamerykańskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koksik750 Napisano 9 Marca 2009 Share Napisano 9 Marca 2009 Felgi mało hamerykańskie Zgadzam się, bardziej na styl japoński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonnym Napisano 9 Marca 2009 Share Napisano 9 Marca 2009 A jaki to styl amerykanski??te fele nie sa skonczone jeszcze. Dwie strony wczesniej jest Auto w realu i jakos nie widze zeby mialo typowy styl amerykanski.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbiegu Napisano 1 Kwietnia 2009 Autor Share Napisano 1 Kwietnia 2009 Witam, troche mnie tu nie było, ale nie znaczy to że się nic nie działo. Po mękach z silnikiem zająłem się wnętrzem na pierwszy ogień poszły siedzenia fabryczne poszły odrazu do śmietnika, właściwe powstały od podstaw (prawie - za wzór posłużyły fotele z Camaro 1969). Zdjęcia: od lewej fotel fabryczny, dalej oryginał z Camaro, i moja "podróbka": Flock wyszedł nieciekawie i już go nie ma, ostateczna wersja wygląda tak: Następny krok tylna kanapa: I tylny zderzak: PS. A oto powód dlaczego prace idą tak wolno: 1/48 B-25J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.