Skocz do zawartości

Boeing 737-500 Skyline 1:144 PLL LOT


kubaszon555

Rekomendowane odpowiedzi

Jak bym chciał zakupić Boeing'a 737-800 RYANAIR ale mam jak na razie plany bo jeszcze chce zrobić F/A-22 Raptor 1/48 (już wspominany ) i Airbus A321-100 (też wspominany )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

cdn 737...

 

jeszcze można kupić model który skleja szanowny założyciel wątku...

czyli B737 z firmy Dako lub znanej pod nazwą również Skyline.

Modele są robione bez kalek operatorów lotniczych - tylko kalki z napisami eksploatacyjnymi dostępne wersje 300/400/500

Modele różnią się tylko długością kadłuba - reszta wyprasek b/z

Ostatnio modele były dostępne w Katowicach na zawodach modelarskich.

Może teraz w Bytomiu też będę (zawody na koniec lutego).

Cena wynosiła ok 70-80zł za szt.

Jak ktoś ma daleko do Bytomia i nie będzie mogę ewentualnie zakupić...

Jeszcze są dostępne wersje 737-400/300 z Minicraftu.

W sklepie

http://www.gamahobby.com

czasami się zdarzają minicrafty a obecnie po ponad 50zł jest dostępny B737-800 air berlin oraz A321-100 lufthansa retro

Kończąc temat B737 jest jeszcze wersja b.poszukiwana 200 (stary model - airfixa) tylo e-bay / allegro - ceny nawet 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat ciągnie się za tematem

znalazłem zapowiedzi ukraińskiego Amodel'u w 1/144

 

1410 Antonov An-72

1417 Antonow An-225 'Mrija'

1422 Antonow An-2

1425 Lockheeed C-130 Hercules

72103 Antonow An-30

12133 Antonov An-32P

72141 Antonov An-8

72159 Antonov An-24

72160 Antonov An-24T

022 Ilyushin Il-22

024 Tupolev Tu-114

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KonDi ten Antek powinien mieć koło 6-7 cm długości kadłuba i podobnie szerokości skrzydeł. Mam Fokkera F-VII (licencyjne Avro-614) Az Models i on jest właśnie dość malutki, ale mimo to będzie cieszyć oko:)

Pencil, coś w sprawie konwersji na 700 obiło mi się o uszy, ale przyznam, że wolę samemu się w to pobawić. W przypadku 700 to chyba będzie trzeba skrócić kadłub o jakieś 4 cm (tak na oko ) Szkoda mi kasy na takie konwersje, co innego 747 SP, tego raczej samemu nie zrobię A te kalki świetne, już się gubię w tych firmach za dużo ich jest Z brakujących mi kalkomanii muszę zakupić nowe malowanie United do 757-200 (ciekawostka to założone winglety na skrzydłach, które wezmę od robionego obecnie 737-500, troszkę je przedłużę). Z A-modelu An-72 już się pojawił jakiś czas temu, jednak jest dość drogi (coś koło 100 zł). An-225 to dopiero będzie barok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chętnie skorzystam z doświadczenia Twojego co do przeróbek różnych wersji - piszę się na ewentualne warsztaty

np mam pytanie czym się różni np. A321-100 od wersji 200 ?

Może masz jakieś ciekawe monografie pasażerów...

A jak chcesz przerobić -800 na -700 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Airbus 321-100 różni się od wersji-200 zasięgiem. -200 ma większy zasięg i ciut mocniejsze silniki (z zewnątrz żadnych różnic) I to wszystko:) Przyznam się, że jeszcze wczoraj nie myślałem o przeróbce 800 na 700. Gdzieś kiedyś czytałem, że niby zvezda chce zrobic całą serię 737, po cichu liczyłem też na skyline. Jeśli to się potwierdzi daruję sobie przeróbkę. Niestety monografii żadnych nie posiadam, mam parę książek o pasażerach, jednak zawierają one zbyt ogólne dane Na pewno moją pierwszą przeróbką będzie wspomniane wcześniej avro RJ-100. Muszę tylko jeszcze kupić dawców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beluga nie jest produkowana od ponad 10 lat. Jedynie możesz poszukać na aukcjach, ceny wahają się od 120 do 200. Ja swoją kupiłem 2 lata temu za 120 zł. Od tego czasu Beluga była na alle..o może 2 razy

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi Antki podobają się i to bardzo .Były produkowane w moim mieście i jak byłem mały to często obserwowałem jak latają nad miastem Ach te wspomnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelu nadal nie tknąłem, w weekend będę miał trochę czasu żeby go podciągnąc. Kalki są firmy Brasil Decals.

fd6e71b539335083.jpg

057cbafc8c20cf6b.jpg

Nie miałem jeszcze z kalkami tej firmy do czynienia. Na pierwszy rzut oka są świetnie zrobione, dobry kolor, dobra ostrośc, jedyny minus za szczegóły, np okienka nie są tak ładne jak u konkurencji, czy chociażby u skyline i revella.

Pozdrawiam

Kuba

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubaszon555 kalki fajne to masz je do 2-3 samolotów do Boeing'a i do ATR

No to ja ta kalki z panięką muszę zdobyć do airbusa na projekt grupowy (projekt grupowy airbusów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.