Kiemlicz Napisano 7 Marca 2009 Share Napisano 7 Marca 2009 Zaczynam swoje medialne istnienie na forum ostrym wejściem . Short-run firmy Amodel to wymagający przeciwnik. Jednak samolot Su-26 to niezwykle prosta konstrukcja, toteż zbudowanie jego modelu nawet w oparciu o gluta, jakim jest ukraiński produkt ma duże szanse powodzenia Model ma mieć m/w takie barwy Jako że jest to dopiero zalążek budowy to efekty pracy bardzo mikre. Na wstępie wyciąłem i zgrubnie oskrobałem wszystkie el. zestawu, które od biedy nadają się do wykorzystania: I próbna przymiarka. Jak Tamiya, można składać bez kropli kleju: Na razie tyle. Postępy frontu prac będę relacjonował na bieżąco, w miarę możliwości "wolnoczasowych" PS. Fotki są marne, jestem kompletnym antytalentem fotograficznym. Będę starał się podnosić ich jakość wraz z przyrostem szczegółów na modelu. Sorry. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turecki Napisano 7 Marca 2009 Share Napisano 7 Marca 2009 w rzeczy samej ciekawa konstrukcja dosc prosta...ale widze ze sam model sie rozni duzo od tego egzemplarza ze zdjecia...zwlaszcza cala oslona silnika...ma w modelu inny zamysl...ale coz i tak kibicuje bo to rzeczywiscie malenstwo i bedzie wymagalo dizo cierpliwosci...czekam na dalsze poczynania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiemlicz Napisano 14 Marca 2009 Autor Share Napisano 14 Marca 2009 Dorzucę co nieco do tematu, chociaż niewiele udało mi się zdziałać Skleiłem do kupy skrzydła, odciąłem lotki (jedna była krótsza od drugiej o jakiś 1mm). Lotkom pocieniłem krawędzie spływu, wyciąłem wpusty na zawiasy i dorobiłem nowe klapki wyważające: Dla porównania, skrzydło Suczki i usterzenie poziome An-2 (strasznie małe syfiliszcze, praktycznie wszystko robię pod szkłem powiększającym ) Rzecz jasna, cała drobnica: wyważenia, zawiasy, dźwignie napędu lotek przybędą dopiero po domontowaniu skrzydeł do kadłuba. Obecnie staram się poprawić obrys steru kierunku, walka ciągle trwa Jak zauważył Turecki, samolot Kairysa mocno różni się od tego co zaproponował Amodel. Najwięcej trzeba podziałać przy kadłubie ( płaski spód w części ogonowej, inny układ szczelin na okapotowaniu silnika, inne okna na spodzie kadłuba, inny układ linii podziału bla... kawałów kompozytu). Zobaczymy czy uda się to przerobić i nie spieprzyć modelu przy okazji. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.