Jump to content

Kiemlicz

Members
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Bytom
  1. Chciałbym napisać jakieś słowa skruchy, bo to do mnie, między innymi, jest ten zarzut. Ale napiszę tylko, że od jakiegoś czasu, z pewną obawą odwiedzam to forum... Tzn. zdrowy rozsądek podpowiada mi, że głupota nie jest zaraźliwa i nie przenosi się za pomocą urządzeń elektronicznych, ale mimo wszystko ogarnia mnie jakiś podświadomy lęk... I oto nadszedł czas, kiedy ta zła emanacja, wydobywająca się z ekranu w kolorach, nomen omen, brązów staje się praktycznie nie do zniesienia... niestety. Na koniec, żeby nie wyjść na buca napiszę, że Admin Pozdrawiam Chrystjan, jest najlepszą rzeczą, jaka przytrafiła się temu forum w czasie jego 10-letniej historii. Kto wie jakby Modelwork wyglądał dzisiaj, gdyby od początku administrowali nim ludzie tego formatu, z tak klarowną wizją jego rozwoju. Pozdrawiam też serdecznie Wolontariat. To dzięki Waszemu poświęceniu, mogłem tu spędzić niezapomniane chwile zabawy... choć ostatnio może niezupełnie zgodnej z Waszymi intencjami Heja!
  2. Ja tylko nieśmiało wtrącę, że na giełdzie pojawiają się również osoby, które chciałyby coś... -uwaga, uwaga- KUPIĆ Ich też traktujemy jako potencjalnych oszustów
  3. Całe szczęście ze wojna jest tak okropna, inaczej byśmy to polubili
  4. Zamiast sadzić kocopoły lepiej by który zrobił dobrego inboxa. Relację z budowy zaczął
  5. Modelu nie mam, więc nie będę polemizował. Wrażenie jednak jest takie,że wszystko będzie zależeć od dokładności spasowania tej wnęki, która dodatkowo pokrywa się z linią podziału blach. Zdaję też sobie sprawę, że trudno było jakoś sensowniej rozwiązać podział w tym miejscu. Jamy skurczowe może i bez znaczenia, ale po co dokładać dodatkowej, upierdliwej roboty. Chociażby w przypadku tego zapadliska na krawędzi natarcia skrzydła Opinie, że żywice są biedne, podtrzymuje. Porównując przykładowo felgi kół z fototrawionymi z blachy Parta
  6. Linie podziału a la wczesny nowy Airfix. Niefortunny podział skrzydło-kadłub. Będą problemy z estetycznym "wyprowadzeniem" tego miejsca, zwłaczcza pod sreberko. Widoczne tu i ówdzie jamki skurczowe. Żywice -takie trochę wisienki do tortu. Ich jakość znacząco nie przebija tego, co współcześnie można wykonać we wtrysku. Inne uwagi pojawią się zapewne, gdy zacznie się przykładanie do "planuff faBRYcznyHh"
  7. Nietolerancja laktozy... Paskudna sprawa
  8. Proponuję mały konkurs typerów Kiemlicz: 200 Kosma: 160 Damian: 220
  9. A jak sprawa wygląda z kalkami do RWD-8? "Sonda" dała chyba zielone światło? No, mam nadzieję, że nie Model Makers
  10. Odpowiednik RLM02 Jest OK. Tylko teraz musisz przerobić Spitfire na Bf109
  11. Grzegorzu, idź na całość Brakuje korka w odstojniku paliwa
  12. Kiemlicz

    MI-1/SM-1

    O, jeszcze 2 foty sanitarki z zadartym nosem, dogorywającej na Krywlanach. Niestety reg niewidoczny: http://www.aeroklub.bialystok.biz/myegallery.php?&do=showpic&pid=139&orderby=dateD http://www.aeroklub.bialystok.biz/myegallery.php?&do=showpic&pid=140&orderby=dateD
  13. Kiemlicz

    MI-1/SM-1

    Ten jest fajoski, bo to przepak Voca Gran. Cały przód to jeden przezroczysty element Późniejsze autorskie wyroby Amodela, w tym sanitarny, miały osobne szybki, które są jak ze starszego brata. Na nich poległem, ale jeszcze do do "smutka" wrócę... Chciałem zrobić sanockiego SP-SAM w ciekawych barwach. "Pienkny" malunek na pudełku Grana A tu oryginał http://galeria.aviateam.pl/photo/2692 Parę zdjęć z epoki
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.