fiedotow Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 No i utknąłem z Synchroniczną budową Spitów. A wszystko przez Pana Gabszewicza i jego NH214. Bo nie wiem, jakiego typu byłu "bąble" na płatach nad działkiem. Czy szerokie, jak w ZX 6 EN 315, czy wąskie. Różnice między tymi seriami są takie: integralny filtr dla NH, którego EN nie ma, NH ma wyważenie rogowe jak w Mk.VIII, EN jak w MK.V, podwozia mają starego typu (jak w Mk.V). No a co z "bąbelkami? Proszę o pomoc w jednoznacznym rozwikłaniu tego. Może ktoś dysponuje zdjąciami Spita z serii NH, na których to widać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wymysł Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Cześć! Trochę późno, ale może się przyda? Wg książki Wojtka Matusiaka "Spitfire IX i XVI lotników polskich" wszystkie LFIXC z serii zaczynającej się na N miały wąskie bąble. Pozdrawiam Wymysł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.