fiedotow Napisano 24 Listopada 2006 Share Napisano 24 Listopada 2006 No i utknąłem z Synchroniczną budową Spitów. A wszystko przez Pana Gabszewicza i jego NH214. Bo nie wiem, jakiego typu byłu "bąble" na płatach nad działkiem. Czy szerokie, jak w ZX 6 EN 315, czy wąskie. Różnice między tymi seriami są takie: integralny filtr dla NH, którego EN nie ma, NH ma wyważenie rogowe jak w Mk.VIII, EN jak w MK.V, podwozia mają starego typu (jak w Mk.V). No a co z "bąbelkami? Proszę o pomoc w jednoznacznym rozwikłaniu tego. Może ktoś dysponuje zdjąciami Spita z serii NH, na których to widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wymysł Napisano 4 Stycznia 2008 Share Napisano 4 Stycznia 2008 Cześć! Trochę późno, ale może się przyda? Wg książki Wojtka Matusiaka "Spitfire IX i XVI lotników polskich" wszystkie LFIXC z serii zaczynającej się na N miały wąskie bąble. Pozdrawiam Wymysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.