Maciuss Napisano 5 Grudnia 2006 Share Napisano 5 Grudnia 2006 witam jestem początkującym modelarzem to znaczy robiłem już kilka modeli osóbowek ale zawsze coś zepsółem więc teraz postanowiłem zrobić model który zakupiłem na allegro w okazyjnej cenie jest to peterbilt 377. ponieważ jestem początkującym modelarzem umieszcze tu moją pierwszą relacje z budowy i chciał bym was prosić o rady oraz będe tu umieszczał pytania związane z jego budową powinien dojść za nidługo więc jak tylko dojdzie dam zdjęcia jak wyglądają wszystkie częsci moje pierwsze pytanie to jaką przyczepe mu dać? a oto ten model dwa pozostałe zdjęcia zostały wykonane przez sprzedającego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Falarek Napisano 5 Grudnia 2006 Share Napisano 5 Grudnia 2006 Do amerykańskiego trucka to tylko jakaś amerykańska naczepa np coś takiego http://hobbyta.sklep.pl/index.php?m=ass&s=815iaqx9n07rg4mnqu6yymcbdxlf219n&id_ass=52053 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciuss Napisano 5 Grudnia 2006 Autor Share Napisano 5 Grudnia 2006 Do amerykańskiego trucka to tylko jakaś amerykańska naczepa np coś takiego http://hobbyta.sklep.pl/index.php?m=ass&s=815iaqx9n07rg4mnqu6yymcbdxlf219n&id_ass=52053 właśnie oglądałem już tą naczepe ale jakoś mnie nie pasuje bo ma 2 osie a może są jakieś amerykańskie 3 osiowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Falarek Napisano 5 Grudnia 2006 Share Napisano 5 Grudnia 2006 Amerykański styl to są właśnie naczepy dwuosiowe z bliźniakmi. Stąd się nawet wzięło nazywanie w US ciągników z naczepą 18-sto kołowcami. Moim zdaniem jeśli chcesz aby model wyglądał realistycznie powinieneś kupić właśnie taką typową dwu osiową naczepę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...