Jump to content

Peterbilt 377

Maciuss
 Share

Recommended Posts

witam jestem początkującym modelarzem to znaczy robiłem już kilka modeli osóbowek ale zawsze coś zepsółem więc teraz postanowiłem zrobić model który zakupiłem na allegro w okazyjnej cenie jest to peterbilt 377.

ponieważ jestem początkującym modelarzem umieszcze tu moją pierwszą relacje z budowy i chciał bym was prosić o rady oraz będe tu umieszczał pytania związane z jego budową

powinien dojść za nidługo więc jak tylko dojdzie dam zdjęcia jak wyglądają wszystkie częsci

moje pierwsze pytanie to jaką przyczepe mu dać?

a oto ten model

7eda9694ce9cb129m.jpg 0f6f228b211e124cm.jpg 2503fdefe9119d88m.jpg

dwa pozostałe zdjęcia zostały wykonane przez sprzedającego

Do amerykańskiego trucka to tylko jakaś amerykańska naczepa np coś takiego http://hobbyta.sklep.pl/index.php?m=ass&s=815iaqx9n07rg4mnqu6yymcbdxlf219n&id_ass=52053

właśnie oglądałem już tą naczepe ale jakoś mnie nie pasuje bo ma 2 osie a może są jakieś amerykańskie 3 osiowe?

Amerykański styl to są właśnie naczepy dwuosiowe z bliźniakmi. Stąd się nawet wzięło nazywanie w US ciągników z naczepą 18-sto kołowcami. Moim zdaniem jeśli chcesz aby model wyglądał realistycznie powinieneś kupić właśnie taką typową dwu osiową naczepę.

3 osiowe naczepy występują w europie czyli wszytko to co się widzi na ulicach oraz w australi i nowej zelandii tyle że tamte mają bliźniaki a ciągniki mają kierownice po prawej stronie ze względu na ruch (pod prąd)

w US też są 3 osiowe ale to raczej do jakichś gabarytów albo sprzętu budowlanego (niskopodwoziówki)

wielkie dzięki za pomoc

jutro postaram się zamówić lawete jak dojdzie to tu umieszcze jej fotki oraz relacje z budowy

Maciuss, Witaj też mieszkam w DG, więc jak potrzebujesz jakiejś pomocy to pisz, poradzimy może razem nad problemem.

Pozdr Marcus