Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam! Jestem tu nowy i zielony jesli chodzi o modele. Co prawda złozyłem już jeden.Volvo fh 16.

Nie uchyla w nim si ekabina, ale to mój bład bo zderzak przykeliłem do kabiny, a nie do ramy, a drugie to ze nie kreca mu sie koła.Zrobiłem tak jak na instrukcji pokzano i tak jak wytłumaczył mi Tornado (dzięki niemu to trafiłem,ale pewnie go nie znacie bo ma tylko 1400 postów)

Jesli chodzi o bliźniaki to skleiłem je tak jak w instrukcji pokzano i dałem ten krązek, ale on same spadały, kiedy ruszyłem autem,skrecały sie z osi.Czy je poprostu sie tak nakłada na oś i zostawia czy cos klei?

Edytowane przez Gość
Napisano

nakładasz jedną felgę , później PRZYKLEJASZ te małe kółczko na oś ( tam jest taki zwężenie ) ale uważaj żeby nie przyklejić kółecka do felgi najlepiej jak nałożysz fejgę to sprawdź czy felga się kręci a czy kółeczko jest dobrze zamocowane i nie spada jeśli tak właśnie jest to śmiało może sz przyklejać 2 felgę do pierwszej i powinno być już git jeśli Ci pomogłem to bardzo mi miło . Pozdrawiam

Napisano

A co to jest Cięzaróka? - Popraw temat.

Poza tym to pytanie już było. Serek, nie Ty się kiedyś o to pytałeś?

Napisano
Poza tym to pytanie już było. Serek, nie Ty się kiedyś o to pytałeś?

gulusie masz rację pytałem się ale to było bezpośrednio w temacie mojej relacji, a nie w innym dziale dlatego napisałem tutaj, bo elder jest tutaj nowy i mógł nie oglądać tej relacji .

Napisano

Aha, myślałem, że był oddzielny temat z tym pytaniem. Skoro mi się pozajączkowało, to przepraszam. Jednak tę Cięzaróke trzeba by poprawić.

Napisano

Ok zmieniłem nazwet teamtu, bo nie bedę robił śmietnika a wszystkie nurtujące mnie pytania tu umieszcze.

Chwila po kolei.

Koło wewnetrzne, kólko, koło zwentrzne. A jak odetne piaste od felgi to nie bede miał problemu z przykejeniem do wew koła?

Napisano