Skocz do zawartości

VULTEE 72 Plastyk - mój pierwszy model :)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jak w temacie, chciałem pokazać swój pierwszy model. Malowanie według własnego pomysłu bo niestety jestem początkującym modelarzem i nie umiem malować kamuflażu . Model składany drugi raz, wcześniej był pomalowany temperowymi farbami, które się rozmazywał przy dotykaniu pękały itp. Niestety przy rozkładaniu wiele rzeczy uległo uszkodzeniu i misiałem sobie jakoś radzić :/.

Fotki:

pierwszy_model.jpg

pierwszy_model.jpg

pierwszy_model.jpg

pierwszy_model.jpg

pierwszy_model.jpg

pierwszy_model.jpg

pierwszy_model.jpg

Proszę o porady, opinie i komentarze.

Napisano

niewątpliwie przebudowa zdecydowanie poprawiła jego wygląd jak na pierwszy model to nie jest źle, na przyszłość zwróć uwage na łączenie połówek kadłuba (szpachlowanie szczeliny, szlifowanie itp) i można by pomalować silnik dobrze że nie poddałeś sięz owiewką i podjąłeś pomalowanie ramy (na przyszłość - dobrze jest w czasie malowania ściągać nadmiar farby z "okienek" np. wykałaczką), poza tym mimo elementarnego wykonania całkiem cieszy oko

a tak na boku, mam wielki sentyment do tego modelu, też był to mój pierwszy sklejony, tyle że sawiecki oryginalny Novo i też zgodnie z instrukcją wkleiłem koła skierowane do wewnątrz, czyli odwrotnie niż w oryginale

vengence.jpg

foto z książki: Peter C. Smith 'Vengeance-The Vultee Vengeance Dive Bomber' wyd. Airfile, England 1986

jakiś czas temu upolowałem ten model, też z novo, taki sentymentalny powrót, myśle że tym razem wkleje koła poprawnie ten samolot ma 'coś' w tej swojej sylwetce...

pozdrawiam!

p.s. co do większej ilości porad itp polecam działy tego forum, a ponadto założenie warsztatu przy budowie następnego modelu też będzie dobrym pomysłem.

Napisano