Mariuszz Napisano 23 Grudnia 2008 Share Napisano 23 Grudnia 2008 (edytowane) WITAM ! Jestem nowym użytkownikiem forum i chciałem zaprezentować mój drugi sklejony model jaki dotychczas wykonałem.Modelarstwem zajmuję się od roku.Komentarze i uwagi mile widziane Edytowane 24 Grudnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avi Napisano 23 Grudnia 2008 Share Napisano 23 Grudnia 2008 Hmmm, w sumie ciekawa sprawa, ale ciekawiej by wyglądał, gdybyś jeszcze zdjęcia owego modelu zamieścił. Byłby lepiej widoczny, ze tak powiem. No, chyba, ze podasz adres, pod którym można go obejrzeć na żywo, ale myślę, że wtedy ilość widzów byłaby mocno ograniczona. polecam Photobucket, Imageshack albo Fotosik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariuszz Napisano 24 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 24 Grudnia 2008 Sorki,zamotałem się z tym fotosikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avi Napisano 24 Grudnia 2008 Share Napisano 24 Grudnia 2008 No i fajnie. Model dobrze wykonany i takoż samo pomalowany. Widzę cieniowanie i lekki wash. Tak trzymaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcik1 Napisano 27 Grudnia 2008 Share Napisano 27 Grudnia 2008 Super modelik, fajnie że z orzełkiem jednak mam dwie uwagi, chodzi o same rakiety, powinny być całe pomalowane na czarno pociągnięte na końcu gun metalem i osłony na światła trochę za grube, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imek46 Napisano 27 Grudnia 2008 Share Napisano 27 Grudnia 2008 Właśnie chodzi o tego orzełka. Jeśli już to na pewno inaczej on wyglądał a po drugie to o ile się orientuję to były stosowane kody numeryczne a nie orły. Ale model po za tym fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...