luk.moroz Napisano 3 Listopada 2010 Share Napisano 3 Listopada 2010 Witam wszystkich jestem początkującym modelarzem, przedstawiam mój pierwszy model do oceny i liczę na obiektywną krytykę i uwagi na co zwrócić uwagę przy dalszych moich pracach. Dane techniczne : Model : Sherman M4-A1 Firma Modelu : Italieri Skala : 1:35 Malowanie - Pędzelkiem Farba : Pactra nr. A114 Nic nie dorabiałem sklejony tak jak wyjąłem z pudełka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo Napisano 3 Listopada 2010 Share Napisano 3 Listopada 2010 Pracujesz godzinami nad modelem ,a potem wstawiasz marne foty - gdzie tu logika . Na forum jest poradnik odnośnie robienia zdjęć ,poszukaj . Model sprawia wrażenie czysto wykonanego ,ale km na wieży chyba nie pomalowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk.moroz Napisano 3 Listopada 2010 Autor Share Napisano 3 Listopada 2010 dziękuje za uwagę dotycząca zdjęć zaraz poszukam i następny model zaprezentuje w lepszych zdjęciach. co do karabinu na wieży jak najbardziej pomalowany farba metaliczna gdzieś widziałem takie wykonanie tego karabinu i na nim się sugerowałem bo mi się osobiście spodobał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marioba Napisano 4 Listopada 2010 Share Napisano 4 Listopada 2010 Witam! Ładny, podoba mi się. Jak na początek to jest bardzo OK! Mało widać, ale to co zobaczyłem robi dobre wrażenie. Km pomalowany jest pewnie Pactrą gunmetal? Przemaluj go na czarno , będzie lepiej wyglądał. Rób następny model i dawaj go na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...