Skocz do zawartości

VULTEE 72 Plastyk - mój pierwszy model :)


bilbopl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie, chciałem pokazać swój pierwszy model. Malowanie według własnego pomysłu bo niestety jestem początkującym modelarzem i nie umiem malować kamuflażu . Model składany drugi raz, wcześniej był pomalowany temperowymi farbami, które się rozmazywał przy dotykaniu pękały itp. Niestety przy rozkładaniu wiele rzeczy uległo uszkodzeniu i misiałem sobie jakoś radzić :/.

 

Fotki:

 

pierwszy_model.jpg

 

pierwszy_model.jpg

 

pierwszy_model.jpg

 

pierwszy_model.jpg

 

pierwszy_model.jpg

 

pierwszy_model.jpg

 

pierwszy_model.jpg

 

Proszę o porady, opinie i komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewątpliwie przebudowa zdecydowanie poprawiła jego wygląd jak na pierwszy model to nie jest źle, na przyszłość zwróć uwage na łączenie połówek kadłuba (szpachlowanie szczeliny, szlifowanie itp) i można by pomalować silnik dobrze że nie poddałeś sięz owiewką i podjąłeś pomalowanie ramy (na przyszłość - dobrze jest w czasie malowania ściągać nadmiar farby z "okienek" np. wykałaczką), poza tym mimo elementarnego wykonania całkiem cieszy oko

 

a tak na boku, mam wielki sentyment do tego modelu, też był to mój pierwszy sklejony, tyle że sawiecki oryginalny Novo i też zgodnie z instrukcją wkleiłem koła skierowane do wewnątrz, czyli odwrotnie niż w oryginale

vengence.jpg

foto z książki: Peter C. Smith 'Vengeance-The Vultee Vengeance Dive Bomber' wyd. Airfile, England 1986

 

jakiś czas temu upolowałem ten model, też z novo, taki sentymentalny powrót, myśle że tym razem wkleje koła poprawnie ten samolot ma 'coś' w tej swojej sylwetce...

pozdrawiam!

 

p.s. co do większej ilości porad itp polecam działy tego forum, a ponadto założenie warsztatu przy budowie następnego modelu też będzie dobrym pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach