mzmichal Napisano 11 Listopada 2010 Share Napisano 11 Listopada 2010 Na prośbę przemekgksw3 wrzucam in-boxa tego pięknego klasyka. Z pudła możemy się dowiedzieć, że model pochodzi z specjalnej milenijnej edycji (dodatkowe rejestracje). Do wyboru mamy zbudowanie dwóch wersji standard/stock bądź custom. Te wersje różnią się między innymi filtrem powietrza, układem wydechowym, kołami, zderzakami, grilem, przednimi lampami. Ja planuję zrobić wersję stock i pomalować w kolorze revella nr.50 light blue gloss. W instrukcji jest napisane, że najbardziej popularnymi kolorami tego wozu były light green, light blue oraz light red. Ilość i jakość części nie zachwyca do końca. Mała ilość nadlewek zrekompesowana została poprzez słabe spasowanie części np: -maski z kastą -tylnych osłon na koła z kastą -kanap z podłogą -elementów silnika, skrzyni biegów krótko pisząc bez szpachli długiego szlifowania się nie obejdzie. Instrukcja jest prosta i czytelna. Instrukcja jest wielkości 1-go arkusza A2. Są podane tylko sugerowane nazwy kolorów. Nie ma podanej konkretnych farbek konkretnego producenta. Dla zainteresowanych mogę dodatkowo wrzucić zdjęcia instrukcji. Czas na zdjęcia: Zdjęcie oryginału: Pudło: dane techniczne: kalki: ogumienie: wypraski: kasta z maską: spasowanie maski: http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/ss858515771e.jpg Znając polskie prawo i biurokrację ten samochód nie zostałby dopuszczony do ruchu z braku bocznych lusterek . Osobiście uważam, że wersja dwu-drzwiowa psuje linie nadwozia tego auta. Dlaczego zdecydowałem się na jego zakup? Kocham klasyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.