-
Liczba zawartości
487 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
3
Ostatnia wygrana Marek K w dniu 4 Sierpnia 2023
Użytkownicy przyznają Marek K punkty reputacji!
Reputacja
228 ExcellentInformacje
-
Skąd
Białystok
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dla ułatwienia. https://www.eduard.com/out/media/82156.pdf https://www.eduard.com/out/media/11149.pdf https://www.eduard.com/out/media/84198.pdf https://www.eduard.com/out/media/84186.pdf
-
Jeszcze 1 , eduard robi sporo malowań spita V , czy może któreś z nich by pasowało do tego camo. Łatwiej by było mi to pomalować z gotowca na obrazie z ich strony.
-
Dzięki za info, muszę to przemyśleć.
-
Nie ma , pisał że cienias w temacie jest -) .
-
Witam z kolejnym warsztatem . Tym razem wypływam na nieznane wody i liczę na pomoc w postaci wrednych komentarzy . Jak coś będę robił nie tak walcie śmiało,. Przy okazji bedę wdzięczny za informację odnośnie tego modelu, czy eduard coś pokręcił z kolorystyką, czy jest coś na co warto zwrocić uwagę. Farby wybrałem z palety AK i malowanie
-
Fajny jest , kawał dobrej roboty.
-
Kolejny etap prac , pierwsze malunki za mną, czarnidło pokazało parę niedociągnięć . Te edkowe powierzchnie modelu niestety wymagają lekkiej polerki , a przy okazji tracimy nity -( .
-
W takim razie w dalszym ciągu to co kiedyś pisał JL jest mi aktualne. Oba modele w trakcie poprawek przed malowaniem. Wnioski. -nie warto męczyć się z silnikiem , lepiej kupić gotowca , ale wklejenie go razem z osłoną musi odbyć się przed wklejeniem skrzydła ze względu na obracanie się śmigła). -były problemy z wpasowaniem statecznikow poziomych - malowanie wnęk podwozia przed sklejaniem ( na ramce) - model nie lubi kleju extra thin , nie polecam przy krawędziach spływu na skrzydłach - watro poprawić część nitow przed szlifowaniem na dole i gorze kadłuba. ( unikniemy nitowania po tej operacji)
-
To ja specjalnie w swoim warsztacie starałem się rozwinąć temat silnika aby nie było takich baboli , a tu proszę można , można. I to jeden warsztat dalej . TO BYŁ MOJ OSTATNI WPIS W TYM TEMACIE.
-
O ile mogę coś jeszcze powiedzieć , to trzymanie się kolorystyki instrukcji nie jest najlepszym pomysłem. O ile eduard w swoim A6M jeszcze jako tako daje rady , to reszta producentow to spora fantastyka.
-
P- 40 N, Spitfire Mk IX, N1K2-J, P-51 1/ 48; pamiętnik sklejacza szczęśliwego.
Marek K odpowiedział marek d → na temat → [L]Warsztat
Jak dodasz 3 kolor w postaci gunze C309 w podobnym mazaniu to będzie lepiej wyglądało. W tym okresie nie używano farb fabrycznych. -
O monografii i innych gazet to mam pod dostatkiem , ale ciekawi mnie co napisali o kumogata green na A6M2, A6M3. Jakieś FS lub plansze barwne mile widziane.
-
Teraz to Ronaldo pojechałeś po bandzie, co i jak to ja wiem . Ale liczę że będzie dyskusja i dużo obrazkow do pokazania. Więc się nie obijaj tylko rob zdjęcia z tej książki.
-
Jest dokładnie jak napisał. Jakbyś robił A6M2 z Nakajima to wnęki aotake. Nie rozumiem też podejścia przy malowaniu. Czy to taki duży problem przeczyścić aero ?
-
Zacznijmy od podstaw, gunzowski C126 średnio pasuje do kokpitu zero , ale od biedy może być. Kolor wnęk jest taki sam jak reszta samolotu. Proponuję mieszaninę C60 +C336 może byc w stosunku 50-50%. bedzie bardzo przybliżony do FS16350. Możesz wymieszać 2 słoiczki bo przyda Ci się ta farba na KATE I VAL. Najważniejsze zainwestuj w sprzęt , aerograf i sprężarka ułatwi całą zabawę w modelarstwo.