Jump to content

marek d

Members
  • Content Count

    854
  • Joined

Community Reputation

24 Excellent

Personal Information

  • Location
    Oborniki Wlkp.

Recent Profile Visitors

925 profile views
  1. Moją VIII robiłem z weekenda i nie przypominam sobie problemów że skrzydłem.
  2. Oj ale to są znane bolączki. Najgorsza to górna pokrywa silnika, zamiennik żywiczny też różnie pasuje; często mijają się imitacje wkrętów w stosunku do dolnej lini. Dolna pokrywa też wymaga trochę uwagi. Małe wstawki po bokach kadłuba, nie starannie spasowane powodują problemy z górą skrzydła. Generalnie trzeba się starać by nie zepsuć tego co zrobił producent, Na foto: za pierwszym razem był u mnie słabo, błędy popełniłem już na etapie wycinania części , ale kolega jest widzę sprawnym lepiaczem więc da sobie radę.
  3. Fajnie, dorzuć jeszcze fotkę z poprawionym podwoziem i wtedy się napij.
  4. Zlepiłem trzy edkowe spity, w kolejności IX, VIII, XVI. Wszystkie miło wspominam choć mają kilka newralgicznych punktów.
  5. No to teraz masz co psuć.............. oby nie.
  6. Fajny. Mój tak ładnie nie wyszedł.
  7. Gdzieś było o tych kołach że średnio pasują. Sprawdź.
  8. Pytaj ludzi ; może komuś zastała druga z modelu Tamki.
  9. Dziękuję za przepis. Właśnie prawa strona mi się podoba bardziej.
  10. Pytanie do spitfiremaniaków: ... czy australijskie VIII miały wskaźnik wysunięcia podwozia. Nie mogę jakoś się dopatrzeć na fotkach. Obecność tego wichajstra warunkuje dodanie napisu na skrzydle.
  11. Podoba mi się kopeć. Zdradzisz procedurę?
  12. ... ale nie bo nie, czy jakieś konkretne powody? Rozwiń proszę
  13. Adler i AS-186 to jest to samo tylko pakowane przez innego chińczyka. Mój AS - 186 pracuje już 10 lat, bez awarii i trochę modeli pomalowałem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.