wilczurs Napisano 14 Listopada 2015 Share Napisano 14 Listopada 2015 Klasa 2 - Pojazdy wojskowe Specjalna 2 - Najlepszy warsztat/model młodego modelarza (do lat 15-tu) Specjalna 3 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego W moim pierwszym warsztacie mam zamiar wykonać niemiecki niszczyciel czołgu Nashorn w skali 1:72 firmy Revell w zimowym kamuflażu. Chociaż prace nad moim modelem zacząłem 2 tygodnie temu nie założyłem wcześniej warsztatu ,gdyż spodziewałem się że prace nad nim skończę po 20 grudnia. Po sklejeniu kół wanny i kilku części działa stwierdziłem ,że może uda mi się zmieścić w czasie. Przedstawię zdjęcia z poprzednich prac i obowiązkowego inboxa ,więc przez kilka kolejnych aktualizacji będę prowadzić warsztat w czasie nierzeczywistym. Mam nadzieje ,że administracja mi to zaliczy. Jestem dopiero początkujący (3 ukończone modele) co widać po ilości moich postów i aktywności na forum więc proszę mi wybaczyć ewentualne błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoren86 Napisano 14 Listopada 2015 Share Napisano 14 Listopada 2015 Zasiadam, zaglądam i kibicuję. Jedna uwaga, popracuj nad zdjęciami Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taltos1 Napisano 14 Listopada 2015 Share Napisano 14 Listopada 2015 Kibicuję i powodzenia życzę Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Reflect Napisano 15 Listopada 2015 Super Moderator Share Napisano 15 Listopada 2015 Szanowny kolega czytał mam nadzieję nasz regulamin konkursowy? Polecam punkt 6. W takiej formie jak jest to teraz, rozpoczęty warsztat musi zostać dokończony w skróconym terminie. pozdrawiam Admin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...