Skocz do zawartości

SdKfz 164 Nashorn w zimowym kamo


wilczurs

Rekomendowane odpowiedzi

Klasa 2 - Pojazdy wojskowe

Specjalna 2 - Najlepszy warsztat/model młodego modelarza (do lat 15-tu)

Specjalna 3 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego

 

W moim pierwszym warsztacie mam zamiar wykonać niemiecki niszczyciel czołgu Nashorn w skali 1:72 firmy Revell w zimowym kamuflażu. Chociaż prace nad moim modelem zacząłem 2 tygodnie temu nie założyłem wcześniej warsztatu ,gdyż spodziewałem się że prace nad nim skończę po 20 grudnia. Po sklejeniu kół wanny i kilku części działa stwierdziłem ,że może uda mi się zmieścić w czasie. Przedstawię zdjęcia z poprzednich prac i obowiązkowego inboxa ,więc przez kilka kolejnych aktualizacji będę prowadzić warsztat w czasie nierzeczywistym. Mam nadzieje ,że administracja mi to zaliczy. Jestem dopiero początkujący (3 ukończone modele) co widać po ilości moich postów i aktywności na forum więc proszę mi wybaczyć ewentualne błędy.

 

20151114_193102%203_zpspxjr8qih.jpg

20110322009_zpseblvm4lu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Super Moderator

Szanowny kolega czytał mam nadzieję nasz regulamin konkursowy? Polecam punkt 6. W takiej formie jak jest to teraz, rozpoczęty warsztat musi zostać dokończony w skróconym terminie.

 

pozdrawiam

Admin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doczytałem dokładnie przyznaję się. Nie rezygnuję. Jak zabiorę się do roboty to może się uda.

Postanowiłem że pomaluje wszystkie części w ramkach zamiast malować cały pojazd. Do niektórych miejsc byłby trudny dostęp (działo,wnętrze).

Pomalowałem na kolor podstawowy dunkelgelb który uzyskałem z połączenia tych trzech farb.

20151115_113453%201_zps78hjmftv.jpg

20151110_205216_zpsznfrua5q.jpg

 

Następnie mogłem zacząć sklejać wannę ,działo, koła gąsek.

20151110_205335_zpshq2zm3zk.jpg

20151110_205530_zps9vwixzil.jpg

20151111_114658_zpsj763cmvc.jpg