Jump to content

tomekk

Members
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tomekk last won the day on April 26

tomekk had the most liked content!

Community Reputation

95 Excellent

About tomekk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do kabli tylko zasilanie i kokpit rozświetli się poświatą delikatnego światła. [emoji106] Teraz pytanie, tę osłonę z dwuskładnikowego sziuwaksa to czym. / jak formowałeś że przyjęło to wygląd materiału ?
  2. Z tymi zdjęciami to jakąś obsesję macie. Widać szczegóły, walory malowania, inność sreberka w stosunku do MiGów, czego chcieć więcej. Jakby to była jakaś scenka, ludziki, drzewo, budynek, to bym się nie dziwił uwagami. Jedną rzecz chciałbym dopytać, na podkład dałeś od razu lakier bezbarwny, połysk, tak ? Dopiero na to sreberko ?
  3. Dzięki za radę. Ten nos faktycznie spokoju mi nie daje.
  4. Kolor położony, szarości na panelach, czarny przed owiewką - przetarty. Całość lekko przeszlifowałem. Lakier Titanium z AK Extreme Metal na końcach dysz za bardzo przyjął klej z maskowania i po wyczyszczeniu kleju trzeba poprawić. Ten czarny może trochę za bardzo przytarłem, ale zależy mi na takim efekcie starości. Wstępne cieniowanie (preshading) nie chciałem aby za bardzo rzucało się w oczy. Wrzucam zdjęcia. Rzut z góry - końce dysz mają kolor do poprawki. Przetarta czerń, hmm, a może za bardzo ? Dół silników Wnęki pod
  5. Wanna wklejona, połówki sklejone, poszpachlowane, środek pomalowany, panel i tablica pomalowane i potraktowane panel line i sreberkiem z pędzla. Tutaj moje pytanie do tablicy, to jest blaszka z dziurkami na folie z zegarami, obramowania dziurek mają wypukłość i po pomalowaniu podczas kolejnych prac farba potrafi mi się zetrzeć do blaszki. Zaznaczam, że : odtłuszczałem, dałem podkład Mr.Color szary, zielonkawy też Mr.Color. Koledzy co robicie żeby tak się nie stało, albo jeżeli już się stało jak najskuteczniej to poprawić ? Poniżej zdjęcia. Już chyba wiem o co chodzi z tym słabym sklejaniem poł
  6. Mnie to te monochromatyczne zdjęcia pasują, jeszcze raz napiszę że pomimo jednobarwności świetnie wygląda. Dużo "szkła" ładnie ubogaca model.
  7. Muszę przyznać że efektownie wygląda, ładnie prezentuje się duża owiewka, jak ja to mówię - dużo się dzieje, a jak jeszcze by była otwarta... Fajnie że nie ma przerysowanych cieniowań linii podziału paneli.
  8. Superancki wydech Ci wyszedł.
  9. Zaczęło być kolorowo. Za radą Kolegi wyżej, pod metaliczne kolory położyłem czarny GX Mr.Color. Końce kadłuba przed dyszami to titanium z dodatkiem brass AK, sama końcówka kadłuba przed dyszami to aluminium Mr.Color, natomiast większa część to Burnt Metal Alclad II. Cieniowania i czarne panele Hataka.
  10. Zmieniłem przewody, teraz jestem zadowolony. Panel dopasowałem tak, że przód owiewki bez problemu leży na kadłubie, trzeba go będzie tylko po sklejeniu skorupy dopasować żeby szpar nie było.
  11. Jeszcze nie próbowałem, mam luz na pocienieniu podstawy. Jest jeszcze kadłub do lekkiego zebrania z owalu. Muszę jeszcze poprawić kable. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
  12. Panel zrobiony, tylko izolację do kabli miałem za grubą, trzeba albo poszukać, albo skręcić z aluminium.
  13. Myślę że folia alu samoprzylepna to niezłe rozwiązanie, ale jakbyś wyciął dziury i zrobić klapy z np. resztki blaszki to było by super. Łatwiej wyciąć dziurę niż trasować idealne linie. [emoji3]
  14. Myślę że za 65 zł z przesyłką będzie dobrze. Średnia Waszych ocen zadowala mnie. [emoji3]
  15. Ładnie kabina wyszła, smarków kleju nie widać. Ja podczas klejenia blaszki do blaszki mam tendencję do przesadzania z klejem. Przede mną cała rura z listkami wylotów do sklejenia z blach w MiGu. Jakiej gęstości używasz kleju ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.