Jump to content

aerografit

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Personal Information

  1. Rozumiem że mowa tutaj o MrHobby GX np black gloss tak? A powiedz mi czy później tego Allclada pokrywasz czymś dodatkowo żeby zabezpieczyć czy już nie? Jeśli to drugie to jak to wygląda z jego trwałością?
  2. Czyli nic tylko pokupować kilka produktów i zrobić testy (zderzeniowe również) A czy ktoś dla odmiany używał może tego Mipa Vicrom Mirror Glaze i mógłby pokazać jak Wam rzeczywiście wychodzą efekty? Bo być może to co ja widziałem to była kwestia nieumiejętnego jego nakładania (wszędzie pisze się że trzeba cienkie warstwy i zapewne nie "przedobrzyć")
  3. HKK, przekonujący przykład to mój własny: kupiłem kiedyś H&S Evolution (którego de facto mam do dziś) i właśnie myłem go nitrem i po bardzo krótkim czasie (rok-dwa) schodził z niego chrom, najbardziej w miejscach, które miały kontakt z moimi palcami. Z kolei później kupiłem H&S Infinity który nie miał kontaktu z nitro, czyszcząc go w rozcieńczalniku akrylowym bądź bazowym (pracuję na codzień na farbach rozpuszczalnikowych) i z ów powłoką chromową się nic nie dzieje - od ponad 6-7 lat. Mi więc wniosek nasuwa się sam. Oczywiście to może być kwestia tego że być może z jakiegoś po
  4. Akurat "lodówkowiec" to najlepsze rozwiązanie jeśli chodzi o zasilanie aerografu w sprężone powietrze i do dziś nie powstało nic lepszego pod tym względem Maluję aerografem ponad 13 lat i do dziś niezmiennie tym samym własnoręcznie robionym kompresorem lodówkowym A co do tych wynalazków z aliexpressu typu ten kompresor - nie mam pojęcia jak to miałoby prawo działać biorąc pod uwagę choćby jego gabaryty i logiczne fakty ile on musiałby tam tego powietrza zmagazynować (i pod jakim ciśnieniem) żeby można było tego używać choćby przez 15 minut na jakimś sensownym ciśnieniu. Wybaczcie mi a
  5. Przyjacielu drogi, jeśli jest bulgotanie w zbiorniku to znaczy, że sprężone powietrze w jakiś sposób wraca i dostaje się do kanału z farbą. Zauważ że jak zatkasz/zasłonisz np wacikiem do uszu wylot dyszy i psikniesz to też masz bulgotanie w zbiorniczku (tak osobiście często mieszam farbę bezpośrednio w aerografie). Przede wszystkim powiedz mi jaki to dokładnie model H&Sa? Ultra, Evolution, Infinity? Możliwe, że głowica jest niedokręcona, albo że dysza nie przylega ci dobrze w skutek zabrudzenia albo jakiegoś drobnego syfu który się tam dostał pod nią. Możliwe że któryś z tych eleme
  6. DamianosPL, szczerze mówiąc te "dedykowane preparaty do czyszczenia aerografu" to taki pic na wodę chwyt marketingowy - który przede wszystkim wyczyści twoją kieszeń. Polecałbym może nie 2l acetonu, bo akurat aceton czy nitro są bardzo inwazyjne dla jakiegokolwiek aerografu i tej jego warstwy chromowej, ale... rozcieńczalnika akrylowego (do farb rozpuszczalnikowych - dużo ładogniejszy dla sprzętu niż nitro/aceton) oraz coś w stylu płynu do szyb na bazie alkoholu do czyszczenia po wodnych farbach.
  7. Interesująca pozycja ten Molotow. Jak to jest z jego rzeczywistą trwałością i odpornością (na ścieranie, warunki atmosferyczne i tego typu rzeczy), wiecie może?
  8. HKK, w sumie dobre spostrzeżenie, ale na początku nie chciałem siać zbyt dużego zamętu. Akurat potrzebuję tego chromu głównie na elementy z plastiku tylko najczęściej pokryte podkładem i wyprowadzone papierem o odpowiedniej gradacji, lub nawet już polakierowane i zmatowane. I co bardzo ważne - dobrze by było gdyby później ów chrom dało się polakierować lakierami bezbarwnymi 2K. Ale to akurat pytanie które chciałem zadać w następnej kolejności MarcinWSS: mówisz o idealnie błyszczącej powierzchni przed. Czy może to być lakier akrylowy samochodowy 2:1 ? TapChan: jak zwykle na t
  9. Witam Was drogie towarzystwo. Na początku jako nowy chciałbym się przywitać. Co prawda z modelarstwem mam styczność średnio-częstą: mój tata jest modelarzem zaciekłym, ja mu zazwyczaj pomagam nieco w miarę możliwości. Ale z kolei z malowaniem aerografem mam wspólnego sporo - od ponad 13 lat, przy czym bardziej używam go w kierunku artystycznym i custompaintingu (lakiernictwa artystycznego) niż stricte do spraw modelarkich. Jestem tutaj w poszukiwaniu cennej wiedzy. Chętnie też podzielę się swoją na ile będę w stanie
  10. Witam Was drogie towarzystwo. Na początku jako nowy chciałbym się przywitać. Co prawda z modelarstwem mam styczność średnią (mój tata jest modelarzem zaciekłym, ja mu zazwyczaj pomagam nieco w miarę możliwości), z kolei z aerografem mam wspólnego sporo. Do rzeczy: potrzebuję, szukam i nie mogę znaleźć farby/lakieru/bazy, która imitowałaby chrom/lustro. Zdaję sobie sprawę że takiego 100% chromu nie będzie, ale większość tych chromopodobnych farb które miałem okazję testować bardziej przypomina srebrzankę lub zwykły srebrny metalik i choć na zdjęciach reklamowych widać piękny chrom t
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.