Jump to content

Amadem

Members
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Bemowo
  • Interests
    Lotnictwo po 1945
  1. Świetnie wyszedł! Choć ja go bym i tak pociągnął tym Top Coatem ;)
  2. Dzięki, nie wiem ile to "kosmiczne" ale jeśli dałoby się osiągnąć chociaż coś w okolicy modelu z pudła (bez dodatków etc.) to już jest nieźle. Dałbyś jakiś link bo google i wyszukiwarka forumowa milczą.
  3. Świetnie to wygląda! Może nieregularnie, ale wciąż śledzę.
  4. Mam bardzo nietypowe pytanie, jeśli pomyliłem dział to z góry przepraszam! Czy w ogóle jest szansa na sprzedaż złożonych modeli? Np.: http://imgur.com/a/IhjHf http://imgur.com/a/dzjxQ Muszę w miarę szybko się pozbyć wszystkiego co przeszkadza mi w byciu mobilnym, a nie bardo widzę sens żeby je przetrzymywać u kogoś z rodziny/znajomych. Gdzie i za ile najlepiej tego dokonać? (Dział Giełda? Allegro? Ebay?)
  5. Niestety wciąż brak mocy.. ;)
  6. Źle nie jest, po prostu nie jest idealnie. Również uważam, że jak na pierwszy raz to należą Ci się wyrazy szacunku, gdyż widać, że masz po prostu do tego rękę. Już teraz model prezentuje się świetnie, a z każdym będzie jeszcze lepiej.
  7. Widziałem na forum przepis na rozcieńczalnik do akryli Tamiya z Izopropanolu, wody demineralizowanej i opóźniacza. Jakie zadanie spełnia w nim izopropanol?
  8. Jak wypadają poliuretanowe podkłady Vallejo w porównaniu do podkładów Gunze?
  9. Obawiam się, że to może nie być za dobry pomysł. Pamiętaj, że chińskie aero są na gumowych uszczelkach, a te od acetonu czy Tool Cleanera będą "puchnąć". W markowych aero nie masz tego problemu, gdyż główna uszczelka jest teflonowa, a i tak trzeba uważać żeby sobie np nie zalać zaworu pod spustem, bo tam już są gumowe uszczelki. Teoretycznie działać będzie, ale ja bym chyba po prostu nie miał do tego cierpliwości, a nie cierpie jak sprzęt zawodzi w krytycznym momencie .
  10. Sam używam aero od Gunze, ktory tak, jak Tamiya jest również "dziwnie" podobny do Iwaty, bo też robiony przez GSI Creos. Konstrukcyjnie bardzo przypomina Iwate serii Revolution i z tego powodu doczyszczenie go w praktyce nie jest łatwe. Inna sprawa to, że małe dysze(ja w Gunze mam 0.2mm) nie sprawdzają się przy farbach poliuretanowych. Wszelkie tanie Piwaty zazwyczaj konstrukcją wyglądają dosyć podobnie jak powyższe aerografy, choć ostatnio widziałem chińskie aerografy BD-183, które mają trochę podobne dysze do tych zastosowanych w Patriocie. Z Iwat teoretycznie, w czyszczeniu Eclipse powinien zdać lepiej egzamin, ale nie było mi dane na nim pracować. Patriot: BD-183: Eclipse:
  11. Dużo używam farb poliuretanowych na codzień(w robocie) i faktycznie ciężko doczyścić, bo samo przepłukanie nie zdaje egzaminu. Najlepiej sprawuje się mr. Tool Cleaner i późniejsze przeczyszczenie mechaniczne wacikami i wyciorami, o czym wspomniał już kolega Spotter. Ewentualnie tańsza opcja to aceton techniczny, choć słabszy efekt. @Cooper - można do tego w sumie kupić byle Piwatę z dyszą 0.5mm, ale je się dużo gorzej czyści niż np. jakiegoś typowego toporniaka pokroju Patriota od Badgera, nie wspominając o całkowicie innym komforcie pracy.
  12. Dzięki! Koła i właściwie większość akcesoriów dopiero będą dopieszczane. Choć póki co na nie mam na to mocy i czasu .
  13. Położyłem bazę pod brudzenie podwozia:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.