Jump to content

Rack

Members
  • Content Count

    1,219
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

37 Excellent

1 Follower

About Rack

Recent Profile Visitors

687 profile views
  1. Podoba mi się taki "surowy" wygląd tego kawulca .
  2. Rack

    .Marder I 1:35 RPM

    Bardzo efektowny model . Jak się składało?. Dużo pracy własnej, dodatków?.
  3. Rack

    ISU-122S Dragon 1:35

    Fajnie zmalowany . Możesz podać więcej szczegółów - jakie farbki?. Trochę tył wyszedł wyżej. To, niestety, wada dragonowskich isowatych - wanna jest za niska, trzeba nadklejać i najlepiej, jak kolega Michal_G napisał, wklejać hips nad gąsienicami, słowem trochę roboty jest.
  4. Fajnie wyszedł . Faktycznie, nieco brak "metalizacji" kół i gąsienic. A tu, chyba autentyczne, zdjęcie z okresu II wojny wozu nr 721:
  5. Świetna blacharka . Malowanie też zapowiada super.
  6. Brawo za temat . Wykonanie bardzo dobre, szkoda, że brak zbliżeń. Może uda się dołożyć jeszcze kilka zdjęć bardziej wykadrowanych?. P.S. A podobno Ford T był dostępny w każdym kolorze, podwarunkiem, że był to kolor czarny 🙂. Ale to chyba w cywilach ;).
  7. Pięknie . Lubię takie efektowne reanimacje .
  8. Są części to już z górki .
  9. Pomysł z siatką super, wykonanie też . A gałązki obowiązkowe 🙂. P.S. Krzysztof "meser262" naszym dobrem forumowym ( wiedza plus chęć pomagania ) jest i basta .
  10. Dzięki Koledzy 🙂. Sorki Lipa, że dopiero teraz, ale w ferworze walki poprzednio mi umknęło, gapa ze mnie 😀. Właśnie skoczyńczyłem walkę z blaszkami Abera. Wklejałem do ISU-152 ( Italeri ). Trzy godziny się męczyłem - https://www.mojehobby.pl/products/Siatki-do-JS-2-lub-JSU-122-152.html. No niby fajne, ale zagiąć je tak by powstały zawiasy w 3 miejscach, masakra. Jakoś poszło, później dam zdjęcia. Boję się tylko, że te siateczki są za gęste do mojego pędzelkowania i pozalewam je 😟. Aero, aero, aero ...
  11. Dwa ostatnie zdjęcia to wersja Panzer IV/70 (A) czyli z Alkett. P.S. A dlaczego ta kombinatoryka, że ma być wóz przejęty?.
  12. Rack

    SU-76 Tamiya 1:35

    Podoba mi się, szkoda, że zdjęcia nieostre na zbliżeniach ( z AF trzeba pokombinować, nie w punkt a z obszaru ) . Łuski, wg mnie to kolor mosiądzu, nie złota i nie miedzi. P.S. Gratulacje za foto tygodnia .
  13. Sądzę, że Amerykanie w przypadku przejęcia w miarę sprawnego niemieckiego sprzętu, to przede wszystkim odsyłali go za ocean do przebadania, ale mogę się mylić 🙂...
  14. Witam, niewiele, ale udało się coś zdziałać. Może najpierw walka z Dragonem ( ISU-122 ). W kilku warsztatach widziałem, że koledzy podnosili wannę. Faktycznie, prosto z pudła, po spasowaniu góry z dołem, gąsienice trą o błotniki: Dokleiłem do wanny hips 1,5mm, prawie zrobione: Musiałem wyłamać wklejone wahacze, bo zauważyłem, że w ISU pierwsze wahacze były raczej o przekroju bardziej kwadratowym niż okrągłym: Wracając do Italeri/Zvezdy ( ISU 152 ), to dokończyłem wannę ( wklejone brakujące śrubki ) : Śrubki i spawy zrobiłem też na bokach wanny. Ciężko było obspawać wahacze i odboje ale pomimo wklejonych kół udało się: Upiększyłem też koła napędowe o śrubki i koła nośne o otoczki wokół powiększonych otworów ulgowych. Później dorobie im może jeszcze śrubki na środku kapsli. Przygotowałem też do późniejszego wklejenia lampki obrysowe ( 4szt. ) : Składają się z kilku elementów, takie same zrobiłem wcześniej w IS-2, dużo lepiej się prezentują niż glutki od Dragona i Zvezdy. Mam pewien pomysł jeszcze bardziej je rozbudować, w ISU-122 ( Dragon ) spróbuję 🙂. Póki co to tyle, prace powoli trwają 🙂.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.