
Mors
Members-
Content Count
311 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralPersonal Information
-
Location
Buxted (UK) / Rybnik (PL)
-
Occupation
Konstruktor
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Mors started following Mercedes sls amg revell, Toyota 2000GT 1:16, Ferrari California 1:24 Revell, Hobby Design and and 7 others
-
Witam Na Forum nie bywam od jakiegoś czasu... niestety nie mam czasu na modelarstwo aktualnie :( Praca + remont domu skutecznie zajmują mi czas i musiałem odstawić plastik. Efekt włókna węglowego to kalka + płyny zmiękczajace + pędzel (do głaskania, żeby się ułożyło) + piwo (do zabicia czasu w oczekiwaniu aż kalka zmięknie). Wlewy paliwa... pędzel... eee nie wszystko było malowanie z aero Pewnie uzyskał je tak, jak to pokazał w warsztacie, do którego zamieścił link: Prawda... wszystko było w warsztacie. Pozdro Mors P.S. Dzięki koledzy za odpowiedzi pod moją nieobecność.
-
Cześć Dobrze Ci idzie z modelem Tak trzymać Jestem wieloletnim fanem NASCARa więc miło zobaczyć, że inni też w PL się tym sportem interesują. Moim zdaniem "rozmyte" napisy na oponach są delikatnie mówiąc "fuj"... daj normalne napisy Będzie o niebo lepiej Pozdro Mors
-
Ten fajowski podnościk to tzw. "trzecia ręka" takie żabki z lupą na stojaku. Pełno tego na allegro za pare zł Pozdro Mors
-
Nie szukaj konkretnie tej naczepy. Poszukaj wszelkich zdjęć Car Transporterów czy też naczep Lohra. One są wszystkie podobne w konstrukcji i to dostarczy Ci niezliczonej ilości zdjęć Pozdro Mors
-
Jeżeli chcesz wrzucać łatę z blachy to najpierw zrób schodek, żeby utopić ją. Tak jak zrobiłeś wyjdzie Ci górka w miejscach gdzie dałeś blachę i nie dasz rady tego wyprowadzić na równo. Pozdro Mors
-
Wszystko fajnie fajnie, ale jak Ty chcesz to wszystko pomalować? Pozdro Mors
-
Gratuluję efektu z drzwiami Ja jeszcze do tego nie dorosłem chyba :P Ja sam się ostatnio przeliczyłem, bo wyciąłem drzwi w Camaro i model poszedł do pudła, bo mnie zniechęcił ogrom dopasowywania. Może problemem był sam model... słabej jakości Revell. Trewor wiem, że chcesz zrobić jak najlepszy model. I zrób... jak zaczniesz przeginać z przeróbkami na początku swojej modelarskiej kariery i nie wyjdzie Ci to się prędko zniechęcisz i nie dokończysz modelu. To co robisz jest dobre i uważam, że nie powinieneś się zapędzać za daleko. Tak więc ja bym się nie porywał na wycinanie drzwi na Twoim etapie. Jeszcze będziesz miał czas na przeróbki w modelach i nawet na pocięcie wszystkiego łącznie ze zdejmowaniem błotników :P Pozdro Mors
-
Ależ ze mnie głuptas... a ja do odtłuszczania całe życie używam oleju słonecznikowego, a jak nie mam akurat to masła... eeehhh człowiek się całe życie uczy i jeszcze głupi umiera :P Odtłuszczanie robie dopiero przed malowaniem. Pomiędzy szlifowaniami i inną obróbką stosuję jedynie przemywanie pod bierzącą wodą (ale tylko żeby się pozbyć nadmiaru pyłu). Do usuwania paprochów z linii podziału i innych zagłębień polecam... szczoteczkę do zębów i bierzącą wodę po kompieli w Ludwiku. Co do "dziwnych" podkładów o których mówicie... ja bym nie ryzykował z takimi dziwadłami... też kiedyś kombinowałem... a potem odkryłem Mr.Surfacer i przestałem szukać dalej. Słoiczek starcza na 5-6 lat prac, a jak ci się za gęsty zrobi bierzesz Mr. Color Leveling Thinner albo Mr. Thinner i znowu jest płynne Do tego nadaje się idealnie do nakładania aero i nadal na niego można kłaść farby samochodowe Motip... Panowie... litości... tego bym nawet na płot za domem nie dał... Samochodowe farby są super i sam ich używam z uwagi na paletę kolorów i wytrzymałość po nałożeniu i prędkość schnięcia i utwardniania. Zapomnijcie o szajsie z puszek... mieszalnia lakierów samochodowych i słoiczek po musztardzie... namieszają Wam 50ml albo 100ml (nie wszystkie kolory da się zrobić na 50ml) i po problemie Pozdro Mors
-
Jak już tniesz siatki to tnij wszystkie Ja bym te środkową też wywalił Główna zasada.... Jeżeli pijesz piwo to do dna, a nie do połowy :P Pozdro Mors
-
Witajcie !! Dawno nie robiłem nic w cywilach. Na szczęście mogę wrócić do klejenia, więc czas na jakiś poważniejszy warsztat. Jakiś czas temu nabyłem "po taniemu" ledwie zaczęty zestaw 24277 Nissan Xanavi Nismo Z: kompletny, trochę napoczęty, bez instrukcji. Jako iż stajnia Xanavi bardzo mi się podobała od dawna i od dłuższego czasu chciałem zrobić je wszystkie, tak więc udało mi się wejść w posiadanie: Do tego zakupiłem sobie jeszcze dodatki: Drugi zestaw do R35 jest w drodze i do R34 leci razem z nim. Czekałem z zamówieniem drugiego zestawu do R35 bo chciałem porównać różnice pomiędzy Xanavi, a Calsonic, a do tego potrzebowałem mieć je obydwa. Po oględzinach stwierdzam, że różnice nie są wielkie, więc można użyć blach z Xanavi do Calsonic'a w 90% więc zamówiłem. Obecnie zaczynam dłubać przy Nismo Z tylko, ale jeżeli będą głosy z publiczności domagające się równoległej relacji, to zrobię potrójny albo poczwórny nawet warsztat c.d.n... Pozdro Mors
-
MERCEDES BENZ 300 SLR & 300 SLR MILLE MIGLIA 1/24 //REVELL//
Mors replied to jkaluza's topic in [C]Warsztat
MartiniOCP Hehehehe fajne stwierdzenie z Alcladem Nieźle się uśmiałem 100% racji :P Stosuję tą metodę i jeszcze nie miałem problemu z Alcladem Jedynie na niego stosuję "cienie do powiek" z Tamiya, żeby uzyskać przepalone chromy na wydechach. Co do flock'u na taśmę dwustronną zgadzam się - ta metoda też jest dobra i sam ją stosuję, ale moim zdaniem nadaje się raczej na samą podłogę (płaską) albo na zrobienie dywaników. Jeżeli chcesz pozamszować całe wnętrze to musisz to na klej zrobić Pozdro Mors -
MERCEDES BENZ 300 SLR & 300 SLR MILLE MIGLIA 1/24 //REVELL//
Mors replied to jkaluza's topic in [C]Warsztat
Cześć !! Malowanie flock'u - ja nie polecam, wygląda moim zdaniem jakby ktoś gilami oblepił element i potem naciaprał na to niewiadomo czym. Z flock'iem robi się odwrotnie. Malujesz element na kolor zbliżony do koloru flock'u i potem smarujesz element cienko wikolem z wodą 1:1 i nakładasz flock'a sypiąc go przez sitko tak jakbyś cukrem pudrem okraszał ciasto, nadwyżki strzepujesz, żeby zobaczyć jak wyszło i w razie gdyby klej gdzieś nie przylgnął wyjdą Ci dziury. Wtedy punktowo zapodajesz drugi raz klej i jeszcze raz flock'a. Czynność powtarzać do uzyskania satysfakcjonującego rezultatu. Wszystkie chromy "pudełkowe" ZAWSZE u mnie lądują w krecie i zastępowane są Alcladem albo innym porządnym chromem. Tak więc nie zastanawiaj się, tylko zmyj to badziewie z Revella obrób części porządnie i potem czarna emalia błyszcząca i na to Alclad Alclad 2 Chrome - nie trzeba go zabezpieczać niczym. Prawdę mówiąc jak go przelecisz jakimś bezbarwnym to wtedy straci połysk. Problem jest jeżeli chcesz maskować potem element... to taśma go zmatowi na 100%. Tak planuj pracę, żeby to Alclad był ostatni i tyle. Stosuję go od lat i nie zauważyłem, żeby tracił połysk nawet po kilku latach. Pozdro Mors -
Tak dokładnie taka jest różnica. Ja mam Two in One i jest to dobre rozwiązanie, bo dysza 0,4 lepiej się spisuje do większych powierzchni, a 0,2 do detali Pozdrawiam Mors
-
wuen... jak zwykle najwyższy z możliwych poziomów Tak trzymać Pozdrawiam Mors
-
Kawasaki Ninja ZX-14 2009 Special Edition - Tamiya 1:12
Mors replied to koniu's topic in [C]Warsztat
Proponuję urwać jakiejś myszce ogon... ja moją starą mychę na PS2 okaleczyłem i znalazłem wewnątrz ogonka piękne druciki w izolacji o średnicy 0,75mm w różnych kolorkach Pozdrawiam Mors