Jump to content

Irek-M1

Members
  • Content Count

    501
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Irek-M1 last won the day on January 1

Irek-M1 had the most liked content!

Community Reputation

49 Excellent

2 Followers

Personal Information

  • Location
    Słupsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po 12 godzinach prac i wklejeniu 34elementów luki przygotowane są do wypełnienia różnymi przewodami i agregatami, pompami etc: Dodatkowo musiałem wyrównać kadłub po wklejeniu wnęk podwozia-białe paski. Nie wiem albo ja mam dwie lewe ręce i nie tak wkleiłem albo one były zbyt małe do otworów w kadłubie. O tyle fajnie iż z boku kadłuba trzeba będzie wykonać wypukły spaw tak więc szlifowanie kadłuba i zanik linii nie stanowi problemu.
  2. Xmen - sorry, ale Tomcat to nie mój model. Co do opisów to byłyby one nudne gdyż to tylko rysowanie, cięcie, sklejenie, malowanie i tzw. brudzenie GTiStyle prawdopodobnie da radę go zobaczyć w Koszalinie podczas zawodow
  3. ciekawie to wygląda i przyłączam się do pytania.
  4. Po zrobieniu 672 elementów kolejne luki zostały ukończone. Wiem, że wątek jest dość długi i dla przypomnienie elementy zrobione wcześniej są na stronie 11 i 12 < z osłoną w widoku od dołu i oba razem a teraz idę robić łatwiejsze luki niż te do tej pory zdjęcie referencyjne
  5. nie to jak pisałem przerywnik owszem nie prosto z pudła
  6. Sorry w tym sklepie teraz nic nie kupisz do tego modelu. Dwukrotnie zadałem pytanie i nie dostałem odpowiedzi. Kupiłem w Azji tak więc blaszki będą na dniach. A w kwestii Miga to samochody to przerywniki, obecnie na tapecie Ferrari Enzo
  7. LUTOBOR tu nie ma żadnej magii, tu jest tylko rzemiosło modelarskie, godziny spędzone na przeglądaniu zdjęć i wymyślaniu jak to zrobić. Najgorsze to jest wymyślenie jak to zrobić reszta to mały pikuś, godziny spędzone w warsztacie robiąc detale. U mnie prace trwają od 20 do 1 w nocy
  8. Co do zamknięcia strony to była przenośnia zamknąłem stronę z dwoma lukami😉 które mnie już strasznie męczyły i wkurzały. Wiem, że wątek jest ciut przydługawy ale pewnie umknęło iż jest to kolejny krok do zakończenia tych luków nad którymi pracuję już od 2018 roku spójrz na strony 11 i 12 tego wątku tam wszystko widać jak jest robione. Teraz jest finalny montaż i odnosząc się zaś do zdjęć umieszczonych wcześniej, nie ma tutaj jak i w całym wątku wiedzy tajemnej. Bezpieczniki są wytoczone dzięki uprzejmości Piotra ze znanej i cenionej firmy MASTER po wykonaniu przeze mnie pomiarów i rysunków w corelu. Narzędzia są bardzo proste i takie jakie ma każdy modelarz w swoim warsztacie a na pewno ty je masz- czyli lupa, pęseta, klej, oko, pędzelki i farbki 😉 reszta to tylko nic innego jak ustawienie priorytetów w składaniu oraz godziny poświęcone na tę pracę. Przewody, które tutaj umieściłem to nic innego jak pomalowane i ułożone druciki jeden po drugim i tak 196 razy. Następnie zwinięte i owinięte folią. Na koniec zostały pomalowane. W razie jakiś pytań to pisz postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć
  9. Mam ten zestaw jednym slowem klasa czekam na blaszki ktore juz lecą do mnie i chce się zabrać za niego.
  10. To tak na początek dnia i roku w sumie to co na zdjęciu składa się w sumie z 415 elementów. i w kadłubie. Oczywiście jeszcze wiele przede mną do skończenia luku
  11. Kupię jak w temacie uszkodzony, częściowo sklejony, etc model B-2 Spirit w skali 1/72 firmy modelcollect
  12. zestaw żywiczny do Mig-a -23 ML wraca do sprzedaży
  13. Choć wolę samoloty "odkurzacze " to chętnie popatrzę. Mam nadzieję iż trochę podpatrzę i coś wykorzystam w swoim warsztacie.
  14. YOUNGTIGER1 -I think that will be about five years. I thank you for your wishes.
  15. Nie to nie masochizm ale modelarstwo w trochę szerszym zakresie niż samo sklejenie zestawu. Ja tylko skromny rzemieślnik próbuję zbliżyć się maksymalnie do oryginału.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.