Jump to content

Irek-M1

Members
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Irek-M1 last won the day on April 22

Irek-M1 had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

Personal Information

  • Location
    Słupsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A możesz dodać linka do warsztatu
  2. Prace dalej trwają w luku do którego zrobiona została klapa zamykająca. Jak to wyglądało przed podkładem można zobaczyć na wcześniejszych stronach Po pierwsze zrobiłem ostatecznie wręgę rozdzielającą luk gdzie chowa się działko od obecnie wykonywanego. Najpierw zdjęcie referencyjne " title="source: Wręga w modelu " title="source: m" /></a> kolejny widok " title="source: z wyposażeniem " oraz z klapą zamykającą "
  3. i odpowiedź gotowa. Ja bardzo dużo korzystam z corela, gdzie to wszystko rozrysowuję.
  4. to jest metoda pozyskana od Andrzeja Ziobera i wiem, że opisze on ją w Aeroplanie, tak więc nie moge tutaj odebrać Andrzejowi palmy pierwszeństwa.Mnie umowy zobowiązują.
  5. ciepło dobry kierunek
  6. no tak jest na to metoda
  7. to są zrobione otwory nie ma tam zamontowanych żadnych siatek
  8. Święta, święta i czas kończyć kolejny element-klapa zamykający dolny dostęp do elektroniki samolotu. Fachowców proszę o podpowiedź co tam się znajdowało i do czego służyło. Najpierw zdjęcia referencyjne: " a teraz pomniejszone. W sumie zrobiłem i skleiłem 142 elementy " " " Po zamontowaniu: " " " A tak będzie docelowo zamontowane w modelu " z drugiej strony przed malowaniem i po pomalowaniu "
  9. Zakończyłem luki w napływach. Dokończyłem ten na krawędzi natarcia z przewodami. Udało mi się związać osłonę na przewodach. " A tak wygląda to w całości "
  10. Próby już były i na razie jest OK
  11. Uff po dodaniu ponad 131 elementów w postaci kabli, puszek elektroniki i innych drobiazgów nastąpił koniec czterech luków a napływach skrzydeł. To trzeba dodać do już wykonanej konstrukcji wewnętrznej prawie 100 elementów. Zbliżenia butle podłączone jest tam strasznie ciasno. Mam nadzieję iż coś widać I tak wygląda to po zamknięciu. Czeka mnie jeszcze przyklejenie tego elementu i zrobienie luku w krawędzi natarcia
  12. Jeszcze jeden błąd źle zamocowany zbiornik paliwa-nie zamknie się osłona przedniego podwozia.
  13. raczej to jest około 40% pracy nad modelem
  14. Wloty powietrza są zamocowane na swoim miejscu. Dodatkowo uskuteczniłem metaloplastykę robiąc różne detale klapa zamykająca kadłub od dołu 42 elementy na ten moment. Detale z napływów Niestety zapomniałem o dodatkowych otworach w dolnym luku elektroniki. Musiałem usunąć tylną ściankę oraz ściankę odgradzającą komorę z elektroniką od tej gdzie chowa się działko. W miejsce tej pierwszej zrobiłem szufladkę z drobiazgami. Dojdą do niej przewody ale one będą wsuwane do luku wsuwany w docelowe miejsce a tyle będzie widać. Wsunięte zostaną jeszcze wiązki Gotowe elementy wkleiłem w docelowe miejsca w lukach w napływach i przykryte - brak tylko przewodów Metaloplastyka w luku od dołu + elementy złożone na sucho ułożone na sucho do przymiarki
  15. Kupię na części nie skończone, lekko zniszczone, uszkodzone Ferrari Enzo z Tamiya 1:24.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.