Jump to content

eldiabllo

Members
  • Content Count

    626
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

eldiabllo last won the day on June 10 2019

eldiabllo had the most liked content!

Community Reputation

84 Excellent

About eldiabllo

  • Birthday 02/22/1981

Personal Information

Recent Profile Visitors

1,078 profile views
  1. No i na podstawie tych zdjęć, Snaq zrobił poprawione litery kodowe. Sam na to nie zwróciłem uwagi , ale faktycznie są starego typu malowania i zachodzi Z na drzwi, no i poza tym są lekko pod skosem. Samolot napewno na zdjęciach to Vb AB968, przepatrzelismy książki lotów.
  2. No przy kadłubie trochę trzeba sie pomęczyć, szpachla, papier,szpachla,papier. Wiem , bo ten sam odlew i ja miałem .
  3. aktualizacja, na spicie położona farba wstępnie, male odpryski na płacie skrzydła wykonane za pomocą soli, malowany farbami MM oraz gunze C, bez masek i szablonów, z "ręki". Nasz forumowy kolega Snaq , też drązy temat, a mianowicie malowania liter kodowych, stworzył poprawny szablon do malowania, bowiem patrzac na zdjęcie w nowym numerze Polish Wings, a także na zdjęcie Tadeusza w kokpicie, mozna wnioskować ze litera "Z" wchodzi aż na drzwi , a całość jest lekko pod kątem. Rozmaiwajać z Marcinem zaczeliśmy snuć domysły czy zdjęcia aby napewno pokazują model Vb, a czy to nie IIb.
  4. Ja zestawowe wkleiłem ,wyglądają przyzwoicie, na rzadkim kleju. Clearfix wydaje mi się że pęcherz zrobi. Ja bym spróbował z lakierem bezbarwnym utwardzony UV. Na małe szybki czy migacze w autach mi się sprawdził.
  5. No dokładnie, mogli by zrobić nowe formy. Ogólnie bardzo lubię bryłę AN . Czekam na zapowiadaną Case 295 od Answera. Pasowała by mi, bo na chwilę obecną jest ale żywica.
  6. Fajnie ,fajnie , ja tez tam w swoim robilem , no i ładowanie zrobilem lacznie z likami do desantowania. Coś tam widać ale trzeba dobrze pukać przez ładowanie. Aż mnie kusi zrobić jeszcze jednego AN 26
  7. Tu też kilka zdjęć zaktualizowałem w pierwszym wątku ?.
  8. witam, żeby nie było że nic się nie dzieje, ano coś działam, o ile ze spitem z tamki raczej problemów dużych niema, składa się wiadomo elegancko, to praca nad ICM widze wyzwanie niczym przy A modelu, niby z pudła fajnie bo można zrobić otwartą komorę silnika czy otwarte działka w skrzydłach , ale sama składalność zestawu dużo trudniejsza. Historycznie będzie tak: Spitfire Vb ZF-H AB968 pażdziernik 1941r Spitfire IX ZF-H ML183 czerwiec 1944r kilka fotek z prac nad spitami:
  9. Super, bardzo fajny, mi szcz3golbie podoba się to malowanie ??.
  10. dzieki, jak już pisałem ze Spitfire Vb niema problemu , ma zapisane na nim zestrzelenie samodzielne wiec i serial jest podany i w Liście Bajana, , mnie bardziej interesuje okres DDay gdzie Schiele równiez brał udział, dlatego potrzebuje zobaczyć z tego okresu książki lotów , lub Kronike Dywizjonu, żeby sprawdzić numer seryjny jego IX , a kalki to się zrobi nowe :). Natomiast mam dane o Jego Spitfire XVI , czyli serial , bo na wszystkich "H" jakie miał miały wymalowaną Wielką Niedziwdicę. o czym sie możemy dowiedzieć czytając jego ksiązki.
  11. Dzięki barszczo. Niewiesz do kogo napisać albo gdzie znalezc książki lotow,albo zdjecia z kroniki dywizjonu 308, właśnie z okresu D day i później? Kurczę niemam już pomysłu, albo napisze do instytutu Sikorskiego w Londynie? Nawet jakby była lista lotow 308 z D day przykładowo to się znajdzie ta H jaki miała numer, a to jego pewnke ostatnia na ktorej latał do 28 pazdziernika 1944.
  12. Będę oczywiście, mam nadzieję że są nic nie zmieni, No i przyznany również kilka naszych Grand Prixów od Grupy Modelarskie Nowy Targ ???.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.