Jump to content

sebastain

Members
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

Personal Information

  • Location
    Malbork
  • Interests
    sport, modelarstwo
  • Occupation
    Duchowny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Profil skrzydeł poprawiony. Sprobuje wygiąć sloty i przykleić. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  2. Zrób silnik. I kabinę pilotów Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  3. Będę czekał z niecierpliwością. Może w międzyczasie podgonię ze swoim Antkiem...
  4. Czy mi sie wydaje, czy efekt blackbasingu zniknął? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  5. No to troche bardziej skomplikowane , nie do konca dziala jak w "war thunderze" w zakrecie ster kierunku pomaga. Jak pochylasz szybowiec np na lewe skrzydlo, lewa lotka do góry, prawa na dól. Zwieksza sie sila nosna na prawym skrzydle, zmniejsza na lewym, zarazem rosnie opor na prawym, zmniejsza na lewym. Dopoki prawe skrzydlo sie podnosi, ma wiekszy kąt natarcia wzgledem naplywajacych strug powietrza, dlatego opor rosnie. Wtedy szybowiwec zamiast skrecac w lewo, jak bysmy chcieli, robi wymyk w prawo, dlatego popycha sie ster kierunku w lewo, zeby skontrowal zwiekszanie sie oporow na prawym skrzydle. Jak przestaniesz sie pochylac, ster kierunku wraca do polowy wychylenia i prowadzisz w zakrecie, do momentu wyrownania szybowca, gdzie znow zachodzi podobne zjawisko jak wczesniej. Mam nadzieje ze pomoglem Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  6. Slizg na skrzydlo, stosowany czesto przy ladowaniu, zeby wytracic wysokosc. Kiedy wychylasz ster kierunku w lewo, prawe skrzydlo na skutek obrotu szybowca wokol osi pionowej, przyspiesza, zwiekszajac sile nosna, którą kontruje się lotkami. Ster wysokosci w dół, żeby zabezpieczyć prędkosć bo w ślizgu wzrastają opory i spada pręskość. Zarazem manewr ten pomaga ustawić szybowiec w osi pasa startowego, do lądowania Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  7. Na poczatku relacji to to jest posklejane bluetackiem. na łaczeniach skrzydel z kadlubem nie użyłem praktycznie szpachli, zalałem tylko klejem. Gorzej było od spodu ale problem dotyczył bardziej kształtu niż szpar. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  8. W którym miejscu? Górna część skrzydeł z kadłubem jest całkiem dobrze spasowana. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  9. Wszystko zależy od priorytetu. Czy chce się być modelarzem czy vlogerem. Chyba większy postęp kolega zrobił w jakości filmików niż jakości modeli. Trochę szkoda. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  10. Masz rację. Niewiele widać po pomalowaniu. Może w przypadku Foczki widzę lepszą kontrolę nad przezroczystością, ale to może wynikać z zamierzeń autora. Czy w olejnych łatwiej kontrolować przezroczystość, czy nie ma różnicy? A'propos porównania do samochodów Supersportem trzeba umieć jeździć, a tam gdzie się kończą możliwości Golfa - zaczynają się sportowych. Czyli trzeba inwestować, ćwiczyć i poznawać właściwości materiałów :). Dzięki za odpowiedzi.
  11. Podpytuję akurat w Twoich warsztatach, bo zwracasz uwagę na różnice między materiałami a mój brak doświadczenia potrzebuje takich wskazówek. Pytałem kiedyś o jakośc farb Vallejo, którymi dzisiaj maluje mi się lepiej niż olejnymi humbrolami 20 lat temu. A jednak okazuje się, że to nie są najlepsze materiały. Stąd wiem, że jeśli nie pokombinuję z różnicowaniem i testowaniem innych produktów, mogę nie osiągnąć zamierzanych efektów. Ot taka refleksja. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  12. Co do tematu lakiery a akryle: dotyczy też Tamyii? Masz może coś pomalowane lakierami i akrylami, żeby poŕównać? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  13. No Panie, pokaż swój kunszt w tej skali Jakiś weathering planujesz?
  14. Podoba mi sie shading, brudzenie z resztą tez fajnie wyszło. Kawał modelu! Czekam na galerie Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  15. Takie wykopaliska to lubię. Jest na czym oko zawiesić. Niezła robota!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.