Jump to content

sebastain

Members
  • Content Count

    548
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sebastain last won the day on July 1 2020

sebastain had the most liked content!

Community Reputation

146 Excellent

Personal Information

  • Location
    Dąbrowa
  • Interests
    sport, modelarstwo
  • Occupation
    Duchowny, webdeveloper

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lepiej nie sprowadzać za dużo gości bo zaczną się czepiać, że wypustek po wypychaczach nie usunąłeś z wnętrza kabiny
  2. Kolejny etap. Boomerang został pomalowany właściwymi kolorami kamuflażu i pociągnięty warstwą lakieru bezbarwnego. Poprawiono zdrapki. Część z nich, te na kadłubie trzeba trochę zamalować. Boomerangi nie były tak poobijane, bardziej płowiały na nich farby. Więc następnym etapem będzie zróżnicowanie odcienia brązu na sklejkowej części kadłuba. Co do chippingu - przy nakładaniu MiG heavy chipping fluidu trzeba pilnować, żeby nakładać go dobrze rozproszonym strumieniem. Tam, gdzie pozwoliłem by porobiły się za duże kropelki na powierzchni, farba zdrapywała się większymi fragmenta
  3. Genialne! Poza zdolnościami modelarskimi, wiedzą merytoryczną, to jeszcze ma talent rysowniczy. You are full od surprices mr greatgonzo! A kilka zdjęć już widziałem wczesniej, teraz widzę resztę, więc z takim tutoriale mogę zbudować kolejnego spita. Mam pytanie - czym tniesz igły do zastrzyków?
  4. O, fajnie ci wyszedł silnik w hurasiu. A co jest z wiatrochronem? Coś tam chyba nie dolega.
  5. Co do Twojej merytoryki w komentarzach na forum, to raczej nie budzi ona zastrzeżeń. Jednak jeśli ktoś mógłby mieć wątpliwości, to nic trudnego jest zweryfikować forumowego "mądralę". Jeśli wie o czym mówi, to można łatwo znaleźć to, co robi i jak bardzo jego wypowiedzi pokrywają się z praktyką. Co do twojej pracy, widziałem niektóre Twoje modele na stronie, więc nie miałem wątpliwości co do tego co piszesz a zarazem jestem wdzięczny za każdą uwagę w innych warsztatach ( a nierzadko łapię się na tym, że czekam na twój komentarz ). A powyższy model jest tylko potwierdzeniem Twojej wiedz
  6. To i to W tym przypadku zacząłem wykałaczką. Najpierw rozcieram wodę wzdłuż linii skrobania, potem delikatnie, niemalże ciężarem samej wykałaczki drapię wzdłuż tel linii. Tak zrobiłem poprzeczne odrapania wzdłuż linii nitów i innych linii podziałowych. Później zwilżyłem pędzelkiem miejsca, na których chciałem powiększyć powierzchnię obić i tam "tapowałem" pędzelkiem. Najlepiej mi to wychodzi jakimś niedomytym, płaskim pędzelkiem. Jest na tyle sztywny, że osiągam zamierzony efekt, ale równocześnie ma miękkie włosie, przez co nie wydrapię za mocno.
  7. Bardzo zacnie wygląda. W ogóle nie widać, że to Amodel
  8. Pierwszy etap skrobania. Kamuflaż położony jako warstwa wstępna. Na to przyjdzie warstwa właściwa, która też będzie delikatnie poobijana.
  9. Mniejsze, 0,4mm robi Rosie the rivetter, czy jakoś tak. Ale to RB też daje radę.
  10. Znalazłem krótką chwilę na malowanie. Przygotowałem bazę pod zdrapki i inne obicia eksploatacyjne. Nierównomierność zamalowania na kadłubie kolorem "kartonowym" zamierzona. Co do śladów eksploatacji, to Boomerang wycierał się głównie na chodnikach skrzydłowych wzdłuż kadłuba, na krawędziach natarcia i troszkę wokół zdejmowanych osłon okapotowania silnika. Dalszy etap to chipping fluid i kolory kamuflażu. Doczytałem się kilku ciekawostek dotyczących kolorów kamuflażu. I tak, głównie "weatherował" się brązowy kolor kamuflażu. Jakość farby pozostawiała wiele do życzenia, więc
  11. Całkiem zgrabnie wyszedł. A napisz jeszcze jaka skala
  12. Modelarz wznosi się coraz wyżej i wcale bym się nie zdziwił gdyby zrobił wciągane podwozie główne i obracające się wały silników. A działający dopalacz to przy następnym modelu Kolega rymulus rozkręca się z modelu na model.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.