Jump to content

sebastain

Members
  • Content Count

    563
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sebastain last won the day on July 1 2020

sebastain had the most liked content!

Community Reputation

157 Excellent

Personal Information

  • Location
    Dąbrowa
  • Interests
    sport, modelarstwo
  • Occupation
    Duchowny, webdeveloper

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Teraz dopiero zwróciłem uwagę, że fajnie wyszły ci rury wydechowe i sprężarki. Zdradzisz przepis?
  2. Bo to model zvezdy z serii snap fit . Da się bez kleju poskładać
  3. Zdecydowanie lepiej. To już fajnie wygląda.
  4. Szacun za podstawę! Doceniam tą umiejętność. No i czekam na kolejny model Powodzenia!
  5. No to mam następny cel A ogólnie, to niektórzy mają piękne miejscówki. Zarazem oglądając niektóre z waszych modeli i warsztatów - widzę, że umiejętności w budowaniu modeli niekoniecznie muszą iść w parze z dobrze wyposażonym warsztatem. Chociaż dobrze wyposażony warsztacik na pewno pomaga.
  6. Jak wysoko masz do najwyższego punktu sufitu?
  7. Gdzieś był wątek o naszych warsztatach. W sensie miejsc pracy. Ale nie mogę znaleźć. Więc tutaj się pochwalę moim miejscem pracy i modelowania.
  8. Nooo, zdrapki powinny być precyzyjniej zrobione. Nie wiem, czy dobrze się domyślam, czy zwilżonym pędzelkiem tarłeś w miejscach gdzie chciałbyś, żeby zdrapki się pojawiły? Na zdjęciach samolotu widać, że odrapania układają się wzdluż linii podziałowych i linii nitowania. Na oryginalnych samolotach jest mnóstwo cienkich kreseczek, które czasem się rozszerzają tak, że nachodzą na następną, tworząc większą połać obtarć. Powinieneś drapać precyzyjniej, cienkim, twardym pędzelkiem lub bardzo delikatnie wykałaczką wzdłuż linii nitów od kadłuba do silników. Przy kadłubie intensywniej, im bliżej
  9. Sam model złożony bardzo tragicznie nie jest, no może poza koślawym podwoziem. Malowanie za to - z jednej strony widać postęp a z drugiej - zaczynasz wielką przygodę i przed Tobą jeszcze droga pełna doświadczeń i zabawy. Trzymam za Ciebie kciuki! Czekam na następny Twój model.
  10. Fajnie wyszły Ci obicia. A ten model airfixa ma grube linie podziałowe. Jak w starym matchboxie
  11. Nie znam się to się wypowiem Z różnych informacji i różnych miejsc, wyczytałem, że P-50 Jastrząb uchodził za mało zwrotny samolot, na pewno mniej zwrotny od P-11-ki. Zarazem ten sam Jastrząb podobno nie był wcale mniej zwrotny od Hurricane-a. Więc wychodzi na to, że P-11 była bardziej zwrotna od Jastrząba i Hurricane'a. Druga sprawa to różnica mas. Masa startowa P-11-ki (około 1500kg) była o połowę mniejsza niż od startowej Hurricana (około 2900kg) - więc 2 km-y proporcjonalnie robiły bardziej odczuwalną zmianę w zwrotności lekkiego samolotu jakim był P-11 - ale to kolega RAV już
  12. Ajajaj. Próbowałem rozkminić Twój tok postępowania przy ingerencji w model. Nie udało się. Jeszcze trochę muszę się poduczyć Już pisałem ale się powtórzę: warsztat genialny. Czekam na ciąg dalszy...
  13. Zrobiłeś obudowy silników, wyprofilowałeś pierścienie Townenda i później odciąłeś. Domyślam się, że silniki będą montowane w obudowie od przodu i zamknięte Townendem, ale zanim to nastąpi pewnie odetniesz klapki regulacji temparatury i zrobisz nowe?
  14. Kawał fajnej roboty! Fajna czapla.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.