Jump to content

sebastain

Members
  • Content Count

    486
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sebastain last won the day on July 1

sebastain had the most liked content!

Community Reputation

107 Excellent

Personal Information

  • Location
    Dąbrowa
  • Interests
    sport, modelarstwo
  • Occupation
    Duchowny, webdeveloper

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wygrzana blacha przy silniku robi robotę. A masz gdzieś warsztat żeby podpatrzeć jak to zrobić? Metalizery to też farby Gunze?
  2. Problemy pierwszego świata A tak w ogóle to polecam zajrzeć tutaj: https://modelwork.pl/forum/86-aerograf/
  3. A gdzie to napisałem? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  4. Niezależnie jaki aerograf kupisz, na pierwszym nauczysz się go trzymać, wciskać spust, dozować farbę, powietrze, nauczysz sie rozcieńczać, utrzymywać odległość, zobaczysz kiedy farba "pyli" a kiedy zalewa model. Różnicę w jakości farby, rozcienczalnoka czy aerografu zaczniesz zauważać po 4-tym, 5-tym modelu. Czy tani czy drogi, bledy popełnisz te same. Dopiero jak nabierzesz wprawy w malowaniu np. cienkich kresek w preshadingu, to wykorzystasz potencjał drozszego, precyzyjniejszego aerografu. O ile pójdziezz drogą najpierw tanszy, potem droższy. Zawsze ten tańszy mozesz pozniej uzywac do mniej precyzyjnych prac, podkladu itp. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  5. Czy w Bielsku Podlaskim jest jakiś sklep modelarskopodobny? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  6. Nie takie Vallejo straszne jak je hmmm... malują. Tylko jak się na nie zdecydujesz, kup do nich rozcienczalnik Tamiyi x20a. Lepiej się potem czyści aerograf no i lepiej się nakłada, dobrze się rozcienczaja. Czyscic aerograf mozesz wodą, wódką, lub mocniejszym alkoholem. Zapach bedziesz miał delikatny i calkiem swojski. Akryle tamiyi z kolei maja delikatny i calkiem znosny, na moje przyjemny zapach. Dopiero emalie olejne i gunziaki zaczynają ostro walić ale tez dają wieksze mozliwosci. No ale do nich trzeba zlapac trochę doswiadczenia. Życzę powodzenia w "oswajaniu" rodzinki! Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  7. Kompresor i kompresor... ja jadę caly czas na pompce do nebulizatora. Miała się zepsuć w zeszłym roku a ona dmucha i dmucha. I kosztuje mało i mało miejsca zajmuje i terkocze ciszej niż AS186 i do 1:72 w zupełnosci wystarczy. Na maksymalnym ciśnieniu tylko podkład kłade.... Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  8. Też to pomyślałem. Tak się właśnie utylizuje / neutralizuje azbezt. 3-5 metrów pod ziemię.
  9. To chyba model Academy lepiej wygląda niż ta hasegawa? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  10. Mam trzy mustangi w magazynku. Będę zaglądał.
  11. Takie coś wypatrzyłem w temacie weatheringu. Sprobuję odtworzyć wszystkie elementy. Włacznie z brakiem silnika . Ale to za jakiś czas. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  12. Ile modelarzy, tyle opinii. Pewnie masz rację i Xmen ma rację, ja trochę może też. Dlaczego warsztaty mikołaja, irka-m1, rymulusa i jeszcze niektórych przyciągają tylu komentujących? Mogę o sobie powiedzieć, że właśnie po to, by podpatrywać ich pomysły i próbować je wdrożyć. Niektórzy zaglądają, żeby zobaczyć "co znowu wymyślił" ale niekoniecznie będą próbować - jak mówisz, chodzi o ilość. Tu właśnie chodzi o pomysł i jego wdrożenie. Tak, pewnych rzeczy się nie przeskoczy, takich jak wprawa przy posługiwaniu się nożem, pilnikiem itp, wielu się zastanawia jaka jest logika stworzenia 1500 nowych części, które się zamknie w kadłubie i nie będzie ich widać. Myślę, że tu chodzi o frajdę, radość z budowania, pokonywania też trochę siebie, rzucanie sobie nowych wyzwań. Żeby móc, najpierw trzeba chcieć - to prawda. Ale jak już się chce - to potrzeba kilku (kilkunastu) modeli, zanim się okaże, że można i "móc". I po to myślę, też się tu zagląda, po to, by zobaczyć jak inni mogą i potrafią, tym bardziej, że mikołaj75 i nie tylko chętnie dzieli się swoją wiedzą, za co wielu jest za to wdzięcznych. Ot takie poranne wynaturzenia na rozgrzebanym P-38
  13. Mnie urzekło łaczenie oblachowania gondoli silnikowej z powierzchnią skrzydła. Zoabaczcie jakie mydło było w oryginale. Wyprowadzone przejście jest równiutkie, dokładne i wykonane 3 razy. Da się? (Mi się nie udaje... ) Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  14. Te kabelki to podświetlenie, czy może przyrządy będą działały? Szykuje się niezły warsztat.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.