Jump to content

Moses

Members
  • Content Count

    3,697
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Personal Information

  • Location
    Warszawa Wawer
  • Interests
    Lotnictwo Korpusu Piechoty Morskiej
  • Occupation
    Operator DTP
  • Facebook
    https://www.facebook.com/Military-Miniatures-26818

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. Dziś podziałałem z silnikiem PW2800 Double Wasp. Ten z zestawu jest jakiś nieforemny, więc udało mi się pozyskać odlew żywiczny od Pavli.
  2. Znam ten ból Pawle, ja szukam zestawu wczesniejszego z malowaniem USMC
  3. Mc Donnell Douglas OA-4M Skyhawk HM&S --12 "Outlaws" MCAS Iwakuni; 1983 Fujimi 1/72 Galeria
  4. Się podoba i to bardzo. Jak zrobiłes obramowania oszklenia, kalkomania?
  5. Dzięki, juz sie klei 😉
  6. Ja pier...... to jest masakra - oczywiście w absolutnie pozytywnym znaczeniu. Efekt już jest niesamowity, koniec musi byc powalający
  7. Owiewka bez żadnej obróbki, tak jak Fujimi przygotowało HB planuje Scootera w 72 już parę lat i jakoś nie mogą się ogarnąć. A ja dalej czekam....
  8. Udało się rano wygospodarować czas na klejenie, więc wziąłem się za blaszkowanie kokpitu. Wykorzystałem do tego blaszkę Eduarda z serii Zoom dedykowaną do tego modelu, klejony przy pomocy Humbrolowego Clearfixa. Eksperyment powiódł się
  9. muszę poszperać bo może będę mógł Cie poratować dwuosobowym szkłem
  10. Jak w temacie kupię zywicę Pavli P&W R-2800(C) -P-47M/N,F4U-4,F6F-5
  11. Poprawiłem przednią goleń i owiewkę (nowe foty w p[ierwszym poście), chyba już jest prosto, wywaliłem TERy pod Zuni, niepotrzebnie...... jak ustale jak w końcu powinno być to zrobię odpowienio, i poprawie przy okazju innego babola
  12. Zostało mi na to zwrócone na innym forum.
  13. Zuni i tak do poprawy, bo nie powinny wisieć na TERach.
  14. Zanim opublikuje zaległości, wrzucę coś na warsztat. 3ci do kolekcji Corsair, drugi koreańczyk, tym razem od Italeri. Model o którym nie czytałem niczego pochlebnego od liczycieli nitów, ale po kilku przeróbkach na gablotowca się nada. Jak widać na zdjęciach, model wygląda całkiem przyzwoicie. Wklęsłe linie podziału. Suche złożenie też ok, po odpowiednim poszlifowaniu części powinno się obejść bez sporej ilości szpachli. Jedyny duży problem tego modelu to skrzydła. U4 był ostatnią wersją w której zestosowano płócienne pokrycie na skrzydłach. Italeri dało do swojego modelu nowsze skrzydła pokryte w pełni metalem. Więc siedzę i głowie się jak ten temat ugryść
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.