Krzysztof Szymański Napisano 15 Lutego 2010 Share Napisano 15 Lutego 2010 Zdjęcia tego co jes t w środku .Opinie pozostawiam forumowiczom :-) Co do zdjęć nie jestem profesjonalnym fotografem staralem się ująć wszystko. Model żywiczny, skromna ilość częsci, dobrze odwzorowane podziały blach , możliwość pozostawienia otwartej wieżyczki , szkieletowo ale jest odwzorowane podwozie , km i działko moim zdaniem do zrobienia .Odlewy czyste , brak schematu malowanie i instrukcji klejenia ale przy tej ilości częsci to chyba zbyteczne tak by to wygładalo dla "diabłów wzsystkich kategorii" Zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Złośliwiec Napisano 15 Lutego 2010 Share Napisano 15 Lutego 2010 Krzysiu dzięki za In-Boxa. Resztę napiszę Ci na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skala72 Napisano 15 Lutego 2010 Share Napisano 15 Lutego 2010 Z którego roku (wieku) jest ten model ?? Mają ciekawe dwa modele: SCHNEIDER CA.1 oraz A7V z I W.Ś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Szymański Napisano 16 Lutego 2010 Autor Share Napisano 16 Lutego 2010 Czyli ma się rozumieć że WZ-etów 24 w tej skali jest ogrom i jest w czym wybrać ??Może jakaś podpowiedź w tym temacie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myski79 Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 Tylko jaki to wz. 24....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skala72 Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 Czyli ma się rozumieć że WZ-etów 24 w tej skali jest ogrom i jest w czym wybrać ??Może jakaś podpowiedź w tym temacie ?? Piszesz do tego co wyżej ja napisałem?? Chodzi o to z którego roku jest ten model, odlew, bo wygląda, jak by był z drugiej połowy lat '90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...