Skocz do zawartości

Inbox Modell Trans Wz 24


Krzysztof Szymański

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia tego co jes t w środku .Opinie pozostawiam forumowiczom :-) Co do zdjęć nie jestem profesjonalnym fotografem staralem się ująć wszystko. Model żywiczny, skromna ilość częsci, dobrze odwzorowane podziały blach , możliwość pozostawienia otwartej wieżyczki , szkieletowo ale jest odwzorowane podwozie , km i działko moim zdaniem do zrobienia .Odlewy czyste , brak schematu malowanie i instrukcji klejenia ale przy tej ilości częsci to chyba zbyteczne tak by to wygładalo dla "diabłów wzsystkich kategorii"

 

Zdjęcia

 

sdc12577.jpg

 

sdc12575o.jpg

 

sdc12574c.jpg

 

sdc12572t.jpg

 

sdc12571b.jpg

 

sdc12570j.jpg

 

sdc12569.jpg

 

sdc12568w.jpg

 

sdc12567.jpg

 

sdc12564q.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ma się rozumieć że WZ-etów 24 w tej skali jest ogrom i jest w czym wybrać ??Może jakaś podpowiedź w tym temacie ??

Piszesz do tego co wyżej ja napisałem?? Chodzi o to z którego roku jest ten model, odlew, bo wygląda, jak by był z drugiej połowy lat '90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mniej więcej z tych lat pochodzi skala72 a co? Ktoś robi lepsze lub będzie robił?

 

Myski79 Krzysztof się pomylił bo In-Boxa zrobił na moją prośbę w trakcie rozmowy właśnie o wz.34 i wz.29.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mniej więcej z tych lat pochodzi skala72 a co? Ktoś robi lepsze lub będzie robił?

 

Myślałem, że to coś nowego, nie widziałem tego modelu wcześniej na oczy, dobrze by było gdyby ktoś wykonał ten model od nowa.

No, ale nie ma co marudzić, to samo można powiedzieć o Wz.34 od Aga(i)

Ile kosztuje ten model w pln??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Model ten ma juz ponad 10 lat - taki tez jego poziom.

Dzisiaj robiona "matka" wygladalaby inaczej.

Jej tworca byl Peter Kuonen (facet od MPK ze Szwajcarii)