Jump to content

Inbox Modell Trans Wz 24

Recommended Posts

Zdjęcia tego co jes t w środku .Opinie pozostawiam forumowiczom :-) Co do zdjęć nie jestem profesjonalnym fotografem staralem się ująć wszystko. Model żywiczny, skromna ilość częsci, dobrze odwzorowane podziały blach , możliwość pozostawienia otwartej wieżyczki , szkieletowo ale jest odwzorowane podwozie , km i działko moim zdaniem do zrobienia .Odlewy czyste , brak schematu malowanie i instrukcji klejenia ale przy tej ilości częsci to chyba zbyteczne tak by to wygładalo dla "diabłów wzsystkich kategorii"

Zdjęcia

sdc12577.jpg

sdc12575o.jpg

sdc12574c.jpg

sdc12572t.jpg

sdc12571b.jpg

sdc12570j.jpg

sdc12569.jpg

sdc12568w.jpg

sdc12567.jpg

sdc12564q.jpg

Czyli ma się rozumieć że WZ-etów 24 w tej skali jest ogrom i jest w czym wybrać ??Może jakaś podpowiedź w tym temacie ??

Piszesz do tego co wyżej ja napisałem?? Chodzi o to z którego roku jest ten model, odlew, bo wygląda, jak by był z drugiej połowy lat '90.

Bo mniej więcej z tych lat pochodzi skala72 a co? Ktoś robi lepsze lub będzie robił?

Myski79 Krzysztof się pomylił bo In-Boxa zrobił na moją prośbę w trakcie rozmowy właśnie o wz.34 i wz.29.

Bo mniej więcej z tych lat pochodzi skala72 a co? Ktoś robi lepsze lub będzie robił?

Myślałem, że to coś nowego, nie widziałem tego modelu wcześniej na oczy, dobrze by było gdyby ktoś wykonał ten model od nowa.

No, ale nie ma co marudzić, to samo można powiedzieć o Wz.34 od Aga(i)

Ile kosztuje ten model w pln??

Witam

Model ten ma juz ponad 10 lat - taki tez jego poziom.

Dzisiaj robiona "matka" wygladalaby inaczej.

Jej tworca byl Peter Kuonen (facet od MPK ze Szwajcarii)

Model z Alegro wyglada na kopie z dorzuconymi czesciami podwozia.

Co do Schneidera C1 i A7V to cos sie tu komus pomylilo.

Producentem tych modeli jest RetroTracks (ex- RetroKit)

• 1 month later...
  • 5 months later...

Kiedy warsztat ?