Guest Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Oficjalnie oznajmiam, że budowa modelu rozpoczęta. Zestaw ma się składać z Scania r620 6x4 z ładowarko do drewna za kabiną i + naczepa do przewozu drewna. Na pewno budowa modelu się jeszcze bardzo przedłuży z powodu braku czasu, ale może kiedyś uda mi się skoczyć ten model Małe pomoce i wzory: A to już budowa: I to by było na tyle… Dalsza cześć relacji z budowy modelu będzie po długiej przerwie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morusek11 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Projekt bardzo fajny. Życzę powodzenie i wytrwałości bo trochę roboty przy nim masz. A masz wybrane już malowanie. Według mnie ładnie by wyglądał ciemnozielony ciągnik + czerwona naczepa Jeszcze raz powodzenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucknology Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Nie za dużo tych kalek wszędzie ? Po co jako podłokietnik na fotelu kierowcy jest dźwignia systemu Telligent z Actrosa ? Ta Scania na której się wzorujesz to 6x2, a nie 6x4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuXCZ Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 (edited) Nie za dużo tych kalek wszędzie ? Po co jako podłokietnik na fotelu kierowcy jest dźwignia systemu Telligent z Actrosa ? Ta Scania na której się wzorujesz to 6x2, a nie 6x4 Trochę się opanuj z tymi komentarzami bo to jego model i on decyduję ile będzie na nim kalek a ile nie. Edited February 16, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuXCZ Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Nie za dużo tych kalek wszędzie ? Po co jako podłokietnik na fotelu kierowcy jest dźwignia systemu Telligent z Actrosa ? Ta Scania na której się wzorujesz to 6x2, a nie 6x4 Trochę się opanuj z tymi komentarzami bo to jego model i on decyduję ile będzie na nim kalek a ile nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilonzo Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 michuXCZ prawda, to jego sprawa, ale Wojtek tak jak każdy użytkownik forum ma prawo wypowiedzieć swoją opinię na ten temat i zgadzam się z nim w 100%, zarówno liczba kalkomanii jak i podłokietnik z Actrosa niezbyt dobrze się prezentuje ... Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Trucknology To tak ta scania 6x2 to tylko mała pomoc chodzi mi o całokształt odległość miedzy kolami itp. A jak pewnie wiesz model nie jest skoczny również dotyczy to takich szczegółów jak ten podłokietnik który zostanie i tak skrócony a co do kalki to poczekaj na końcowy efekt ok? Dzięki za swoje zdanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckerek93 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Utnij dźwignie biegów i od biegów może być. Mnie osobiści przejadły się Scanie te nowe. Osobiście w tej roli widział bym Stare 143. Albo Iveco lub Volvo. Bo z przekonania prędzej znajdę to w lesie niż nowe R620. Ale jednak model zapowiada się dobrze. ale może kiedyś uda mi się skoczyć ten model Very Happy To po co zaczynać jak ma się nie ukończyć. Raczej powinieneś napisać ze będzie to długa relacja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Truckerek93 Ta scania ma być bardziej na drogi publiczne i dłuższe trasy i przedni zderzak jak i naczepa będzie nisko zawieszona dlatego nie widzę jej za bardzo w lesie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badur Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Po piersze jeżeli ma ona być na droge to nie widze powodu robienia jej w 6x4. Co za tym idzie to dźwig nie będzie potrzebny. Jeżeli ma być tylko do przewozu to poprostu inny samochód będzie go ładował. Pozatym to dźwig nie ima się rzeczywistości! Jest poprostu za słaby i całkiem innej konstrukcji niż powinien być. Chyba, że zmienisz zdanie i zrobisz typowy sprzęt do lasu to wtedy możesz liczyć na moją pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
truckertom Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Ale skoro kolega robi go w 6x4 i w dodatku z HDSem to ewidentnie jest to samochód do lasu. Co do dźwigu to faktycznie powinien mieć ciut inna konstrukcje, zwlaszcza jego końcowa część, ale myśle że wkładając w ten trochę pracy uda się go przerobić na taki jaki powinien być . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 truckertomCo wyście się uparli, że 6x4 musi być tylko do lasu. Na drodze też się przydaje dodatkowa oś np. po to żeby lepiej rozłożyć ciężar czy przełożywszy całą moc na asfalt. A co do dźwigu nie jest jescze skończony brakuje mu przewodów z hydrauliką i chwytaka do drewna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
truckertom Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Żeby lepiej rozłożyć ciężar stosuje się konfiguracje 6x2, ale oczywiście masz racje, przy duzych ciężarach przydaje sie dodatkowa oś NAPĘDZANA, nie tylko w lesie, w tamtym poście chciałem tylko odpowiedzieć na to co napisał Badur . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badur Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Słuchaj mam dla Ciebie takie opcje: 1. Naczepa konicowa + Scania 6x4 bez dźwigu! 2. Naczepa konicowa + Scania 4x2 również bez dźwigu 3. Naczepa konicowa + Scania 6x4 z dźwigiem nad kabiną (czyli przebudowa kabiny) Tutaj akurat 6x6. 4. Naczepa konicowa + Scania 6x4 z dźwigiem składanym za kabiną (w tym przypadku Topline może być, chociaż nie za bardzo) Tutaj 6x6 i inna kabina. 5. Lub całkiem coś innego Scania 6x6 z dźwigiem nad kabiną i wózkiem ciąganym na rozworze Nie no żarcik. Co do dźwigu hmm... Popatrz: To jest prawidłowy dźwig do dłużycy: A to mniej więcej taki jaki ty chcesz dać: Chyba widać różnicę? Mam nadzieje, że się rozumiemy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.