s.szymon Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Huh, skończyłem. Kolejny model w mojej kolekcji, właśnie skończony. No oprócz lusterek, z którymi muszę się trochę pobawić. Jest to holownik rodem z HAmeryki (Los Angeles) - Western Star. Budowa trwała około 3 miesięcy, w których mieściła się chwila przerwy. Ogólnie to miałem go już malować aerografem, ale nie mam na razie do niego sił :| , więc malowałem jeszcze motipami w spray'u. Poszło na niego jakieś 700 ml farby. Przyznaję się bez bicia - ten model spie*doliłem od początku do końca. Przy malowaniu maski, kabiny i zew. części zabudowy użyłem podkładu Vallejo, co w połączeniu z w/w farbami dawało baaardzo marniutki efekt (po upadku części z niewielkiej wysokości odpadał lakier). Część tylniej zabudowy robiłem już podkładme motipa, więc różnica w pracy była ogromna. No nic - teraz już go nie naprawię. Można powiedzieć, że ten WS posłużył mi jako "królik doświadczalny". Na sam koniec - zdjęcia: Chętnie przyjmę wszystkie konstruktywne nagany, bo na pochwały nie liczę ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abarth_127 Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Witam. Mnie się Twój model podoba. Kiedyś będę musiał sobie taki sprawić Nie jest oczywiście pozbawiony wad, jak wiekszość modeli, ale na błędach każdy musi się uczyć. Z tego co ja widzę to nie pomalowałeś uszczelek przy szybach, przednie kierunki są jakieś dziwne (gdy patrzy się pod kątem to robią się białe), następnym razem użyj jakiegoś płynu do "zmiękczania" kalek, bo na załamaniach nie przylegają do powierzchni. Można by też pomalować wnętrza wydechów na czarno Innych wad nie zauważyłem Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlody016 Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Siemka Moim zdaniem nie widać tych usterek na lakierze o których piszesz Model bardzo ładnie się prezentuje Abarth ma racje z kalkami a tak poza tym jest świetnie. Aby tak dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba115 Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Model fajny a z kalkami trzeba uważać,ale jak dojdziesz do wprawy bez używania płynów zmiękczających Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozi84 Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Mogłeś uszczelki i klamki pomalować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark666 Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Koledzy powiedzieli już wszystko, więc nie będę tego powtarzał. Ale to drobiazgi-- aczkolwiek ważne. Model ładniutki, bardzo mi się podoba. Jaki to numer tego Motipa ? Ten model to jakaś nowość czy starsze wydanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba115 Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Model dostępny bodajże od 2007 roku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.szymon Posted August 1, 2010 Author Share Posted August 1, 2010 Dziękuje za przychylne komentarze i uwagi. Możliwe, że uszczelki i klamki jeszcze spróbuję pomalować. Lakier to #41635 + bezbarwny błyszczący na górę @Abarth_127: Płynu używam, ale na masce kalki przylegają jak przylegają - zawaliłem... Na zabudowie jest już lepiej IMO. Jeszcze raz dziękuje za porady! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.