eagle Napisano 2 Listopada 2010 Share Napisano 2 Listopada 2010 Witam, przedstawiam swój trzeci model w życiu jaki wykonałem i odważyłem się go pokazać , bo jak oglądam Wasze modele no to jeszcze duuuuuużo mi brakuje. W rzuciłem go aby doświadczeni modelarze wskazali błędy, które mogę poprawić w następnych modelach. Sporo się naczytałem porad bardzo fajne i pomocne. Ale wracając do modelu. Model malowany był 3/4 pędzlem potem zakupiłem aerograf i po prostu bajka. Mojemu modelowi brakuje wateringu, próbowałem z farbami akrylowymi i olejnym, niestety nie potrafiłem tego zrobić, nie chciały się linie podziału wypełniać a jak zbierałem patyczkiem do uszu nadmiar to po prostu schodziło wszystko. Nie widziałem co robię źle i w końcu doszedłem kiedy pomalowałem tzw. pylony, które widać na ostatnim zdjęciu, aerografem, tam farby jest bardzo mało i te linie są bardzo widoczne i tam jakoś mi to wyszło, wystarczyło dotknąć pędzlem linie a sama reszta się wypełniała. Tam gdzie malowałem pędzlem niestety te linie tak wypełniły się farbą, że na zdjęcia nawet ich nie widać. Nakładałem 3 warstwy, farba rozcieńczona do konsystencji mleka. Ale już mam aerograf i po prostu nie da się porównać do pędzla, pięknie kryje, linie tak się uwidaczniają. Uff ale się rozpisałem, no nic czekam na jakieś dobre porady. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek17 Napisano 2 Listopada 2010 Share Napisano 2 Listopada 2010 Ładny Kociak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_bladek Napisano 3 Listopada 2010 Share Napisano 3 Listopada 2010 Specem nie jestem ale to rzuciło mi sie w oczy. -Czegoś chyba nie dokleiłeś po obu stronach dysz silników -Zły kolor. Ta maszyna miała kamuflaż dwubarwny dół FS 17875 góra FS36231. -Czarny pas przed wiatrochronem powinien być półokrągły. -Krawędzie natarcia stateczników pionowych powinny być pomalowane metalizerem, jak i zresztą krawędzie natarcia skrzydeł nie białe. -Klapy i stateczniki poziome powinny być białe w tym malowaniu. Model wyglada lepiej niż mój pierwszy kot. Patrząc po sobie z aero teraz będzie lepiej. Staranniej maluj i maskuj elementy żeby farba ci sie nie wylewała poza właściwy obrys. Za temat Pozdrawiam. Przemek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eagle Napisano 3 Listopada 2010 Autor Share Napisano 3 Listopada 2010 Specem nie jestem ale to rzuciło mi sie w oczy. -Czegoś chyba nie dokleiłeś po obu stronach dysz silników -Zły kolor. Ta maszyna miała kamuflaż dwubarwny dół FS 17875 góra FS36231. -Czarny pas przed wiatrochronem powinien być półokrągły. -Krawędzie natarcia stateczników pionowych powinny być pomalowane metalizerem, jak i zresztą krawędzie natarcia skrzydeł nie białe. -Klapy i stateczniki poziome powinny być białe w tym malowaniu. Model wyglada lepiej niż mój pierwszy kot. Patrząc po sobie z aero teraz będzie lepiej. Staranniej maluj i maskuj elementy żeby farba ci sie nie wylewała poza właściwy obrys. Za temat Pozdrawiam. Przemek. Wielkie dzięki za te informacje i tak: 1. co do tych dysz to jest wszystko co powinno być, tam były dwa warianty zamknięte albo otwarte zrobiłem ten drugi. 2. Co do koloru to się sugerowałem instrukcją Hasegawy tam jest kolor FS16440 (ja malowałem zamiennikiem HUMBROL)góra i dół taki sam. 3. Krawędzie natarcia stateczników pionowych są pomalowane tym samym kolorem co cały samolot - nie ma białego, wiadomo przez aparat tego nie widać. A krawędzie właśnie są pomalowane metalizerem. 4. Co do klap to pomalowałem tak jak jest w instrukcji czyli tak jak cały model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Listopada 2010 Share Napisano 3 Listopada 2010 Niezły f-ciak. Fajnie że kupiłeś sobie aerograf. Poziom prac napewno wzrośnie, wiem to z autopsji, bo też kiedyś malowałem pędzlami ale jak się przesiadłem na pseudoiwate to dopiero był full wypas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcatsky Napisano 8 Listopada 2010 Share Napisano 8 Listopada 2010 Hasegawa - nice, Co do dysz - jak robisz otwartego Kocura tzn., przed lotem, stojanka = siliniki są wyłączone w ver. A jedna dysz jest otwarta a druga zamknięta, związane jest to z sekwencją wyłączania różnych 'życiodajnych' systemów samolotu. Pozdrawiam AS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eagle Napisano 9 Listopada 2010 Autor Share Napisano 9 Listopada 2010 Hasegawa - nice, Co do dysz - jak robisz otwartego Kocura tzn., przed lotem, stojanka = siliniki są wyłączone w ver. A jedna dysz jest otwarta a druga zamknięta, związane jest to z sekwencją wyłączania różnych 'życiodajnych' systemów samolotu. Pozdrawiam AS A widzisz tego nie wiedziałem ale bardzo cenna uwaga, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.