Jack3236 Napisano 12 Stycznia 2011 Share Napisano 12 Stycznia 2011 Witam. Z góry uprzedzam że jest to mój pierwszy w histori temat na jakimkolwiek forum więc za wszelkie moje błędy natury technicznej przepraszam. Nie wiedziałem gdzie wstawić mój temat bo dotyczy on pośrednio samego okrętu jak i samolotu stojącego na windzie/podnośniku (chyba Su-27 albo 33 nie wiem nie znam się) 1. Czy winda/podnośnik jest za krótka może była projektowana pod kątem innego samolotu (np.: Jak-38 dł. 16,3m, Jak-41 dł. 18,30 dla porównania Su-27 dł. 21,60m) 2. Wracając do rzeczywistości (bo nie uważam że Rosjanie to debile którzy zrobili za krótki pokład ) Jak w takim razie samolot jest transportowany na pokład:?: 3. Czy Admirał ma siostrę/brata i czy one również pływają/zostały skończone Zdjęcia znalazłem na profilu Picassa Web Mick-a Elst-a, który buduje Kuznetsov-a w skali 1/72 (do zobaczenia TU) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulus Napisano 12 Stycznia 2011 Share Napisano 12 Stycznia 2011 Tutaj jest stanowczo lepsze miejsce na ten post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...