Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Wiem że tutaj się nie przedstawia ale korzystając z okazji:

Mam na imię Jakub i to będzie mój pierwszy model ,proszę odrazu nie mówić że to najgorszy model bo jestem początkującym. (Porady mile widziane).I właśnie to będzie moje pierwsze pytanie:

Czy taki model "TS-11 Iskra " Firmy ZTS Plastyk jest odpowiedni dla początkującego modelarza? I jeszcze jedno czy klej modelarski firmy WAMOD będzie odpowiedni na ten model?

Przykro mi ale nie pokaże modelu ponieważ:

1.Nie wiem jak się wkleja zdjęcia.

2.Zamawiałem model kilka dni temu ale nie prrzyszedł.

PZDR

Napisano

Ten model jest tani, a co za tym idzie słabej jakości. Spodziewaj się słabego spasowania elementów, dużej ilości szpachlowania i szlifowania. Będzie dla Ciebie odpowiedni jeśli jesteś cierpliwy i nie zrazisz się trudnymi początkami.

Napisano

Witaj na forum

Troszkę się pospieszyłeś z tym zakupem, jedyną zaletą tego modelu to niska cena, i nic po za tym, sklejałem dwie Iskry i nie wspominam tego dobrze, wiele części nie pasuje, na początek poleciłbym Ci jakiś samolot z II Wojny Światowej, z Academy itp. Nie polecam Ci na początek modeli Mastercraft, Plastyk, bo kuszą one tylko niską ceną

Życzę powodzenia

Napisano

Ależ nie musisz robić takich zbliżeń kleju ;) Pokaż model a nie klej hehe

Napisano

Narazie go nie ma bo wybrałem(nie wiem dlaczego) list polecony ekonomiczny(i znowu po co).

PZDR

Napisano

Właśnie do mnie przyszedł model więc mały in-box , bardzo ładnie wykonane detale oraz dobra przynależność elementów ale z instrukcji nic nie zrozumiałęm więc licze na pomoc A oto kilka zdjęć:

100_0162.JPG

100_0163.JPG

bypicasa2html.gifcreated by [url=ht

Ps. Po obiedzie zaczne coś majstować bo trzeba się przygotować i coś zjeść

Napisano

Model nie jest specjalnie skomplikowany... powinieneś dać radę - kieruj się w instrukcji kolejnością obrazków

1)wnętrze kabiny