Jump to content

Lamborghini Murcielago (Fujimi 1/24)


Emilssi
 Share

Recommended Posts

Czesc,

 

Dzisiaj skonczylem moj najnowszy model - Murcielago. Byl to szybki projekt (praktycznie prosto z pudla + flock). Biorac pod uwage super szybkie tempo budowy jakie sobie narzucilem to jestem zadowolony z rezultatow. Oto link do skromnego warsztatu: http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=88&t=28535.

Zamieszcze jakies efektowniejsze zdjecia jak tylko uda mi sie namowic ktoregos z moich kolegow z odpowiednim aparatem, studiem itd zeby je wykonal, a tymczasowo zamieszczam fotki ktore zrobilem... na schodach zakladu fryzjerskiego, znajdujacego sie nad nasza pracownia

 

SNC16117.jpg

SNC16115-2.jpg

SNC16150.jpg

SNC16143.jpg

SNC16107.jpg

SNC16083.jpg

SNC16154.jpg

SNC16101.jpg

SNC16102.jpg

 

Mam nadzieje ze sie Wam podoba

 

Pozdrawiam

Emil

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Samochodzik bezbłędnie wykonany, tym bardziej, że, jak mówiłeś, był to szybki projekcik. Wszystko leży świetnie, kolorek bomba. Miałeś rację z tym kokpitem, ma tych zdjęciach wygląda naturalnie.

 

Gratuluję świetnego modelu.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Też zamierzam kupić Murcialego, tylko moje będzie na dioramce i w czarnym lakierze,bo według mnie to jedyny słuszny kolor dla tego pięknego wozu, ale ta pomarańczka też całkiem ładnie się prezentuje, ale czarnego i tak nie przebije Sam model wykonany wręcz po prostu genialnie, cudowny lakier, równie piękne światła, bardzo ładne wnętrze i ciekawe felgi, wszystko to owocuje we wspaniały efekt końcowy, po prosu cud miód i orzeszki Mam nadzieję że w przyszłości mój będzie tak samo ładnie i schludnie wykonany.

Link to comment
Share on other sites

Wspaniale wykonane Lamborghini. Aż miło popatrzeć tym bardziej, że wybrałeś fajny kolor i odwaliłeś kawał dobrej roboty z powierzchnią lakierniczą.

 

Najszczersze gratulacje!

 

Pozdrawiam

Kornik

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajnie czysto wykonany model. Niby zwyczajny bez fajerwerków a ma coś że się miło na niego patrzy. Warsztaciki też sprawny był. Mam pytanie ile czasu Ci zajęło zrobienie tego modelu??

 

Dzieki,

Szczerze mowiac to nie pamietam dokladnie ile mi zajela budowa, bo w miedzyczasie dlubalem tez przy innym modelu ale mniej wiecej 2 soboty 1 (albo 2) niedziele i kilka wieczorow pomiedzy. Wiem, to dosc dlugo jak na szybki projekt ale w porownaniu z moim normalnym tempem to bylo super-szybkie tempo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.