Skocz do zawartości

1:48 F-16 Jastrząb Mastercraft


ralf

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc jeszcze jeden "szybki" temat przed wymarzonym Su-22

Tym razem F-16 w polskim malowaniu

mały in-box:

dsc01029sl.jpg

dsc01031uq.jpg

dsc01036y.jpg

dsc01032xf.jpg

dsc01033hk.jpg

dsc01034lr.jpg

dsc01035vc.jpg

dsc01037u.jpg

Podobno są to przepaki Italerki ale i tak już zaczynają się problemy

Tamiya to nie jest ale jakoś damy radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj ralf

 

Z miłą chęcią popatrzę jak walczysz z tym zestawem bo sam go rozgrzebałem dawno temu i czeka na lepsze czasy. Na pewno będziesz miał trochę szpachlowania w okolicach wlotu powietrza. Ja utknąłem po tym jak zdecydowałem się zgrać linie podziału na garbie za kabiną z tymi na kadłubie. Linie zgrałem poprzez przesuniecie garbu w kierunku dziobu ale... teraz owiewka kabiny się nie zamknie bo jest za długa . Nie było to zbyt rozsądne działanie z mojej strony. teraz muszę to wszystko wywalić skrócić długość garbu i szpachlować od nowa. A podstawowa zasada modelarstwa mówi 3 razy przymierz raz przyklej . Ale za to z teorii jestem dobry

Trzymam kciuki i pozdrawiam.

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już popełniłem jednego "Jastrzębia" Mastercraftu ale w skali 1:72

Jeszcze zachciało mi się grab dorabiać

po prostu ten model mnie nie lubił

myślę że z tym się polubię

widzę już że z fotelem pilota będę miał problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ogladam postepy i zycze powodzenia. Tak na marginesie tlmaczenie opisu samolotu w instrukcji powala. Po angielsku lata 5000 maszyn w 30-tu krajach, a juz po polsku tylko 4000 w 24-ech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... teraz owiewka kabiny się nie zamknie bo jest za długa .

 

To zostaw otwartą kabinę i po kłopocie

 

Owszem kombinowałem w ten sposób ale wydaje mi się że to będzie widać a tego bym nie chciał. Może prace ralfa dadzą mi natchnienie żeby wrócić do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Po ponad 4 latach przerwy "J-23" znowu nadaje

a oto efekt prac:

12696014-1172605132764722-1089132377-n.jpg

 

12736179-1172605152764720-452486282-n.jpg

 

12714267-1172605139431388-111714842-n.jpg

 

12722047-1172605156098053-1485536055-n.jpg

 

Powalczyłem ze zgodnością linii podziału garbu z resztą kadłuba. Wbrew pozorom nie była to trudna operacja

Oczywiście garb czeka jeszcze na wykończenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.