Mikele Napisano 20 Października 2011 Share Napisano 20 Października 2011 Przeglądając internet w poszukiwaniu informacji o ostatnim salonie MAKS znalazłem dośc intrytgujące zdjęcie jednego z Ka-52. Drążąc temat trafiłem na airliners.net, i oto dwa zdjęcia nie pozostawiające żadnych złudzeń: poniżej linki do większych formatów: http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Kamov-Ka-52/1961181/L/&sid=5d170ace9a2ab660f051dffca36f1acd http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Kamov-Ka-52/1958667/L/&sid=952e5411373506abf97365e53a24b0bb&refresh=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahata Napisano 11 Listopada 2011 Share Napisano 11 Listopada 2011 Na wystawce podczas MAKS 2011 stał sobie taki: Mozna się zastanawiać, czy ten element przy końcu skrzydła to nie jest jakies mocowanie do belki. Przy założeniu, że na zewnętrznym podwieszniu nie zakłada sie nic ciezkiego, samo pociągnięcie wiązki nie jest wielkim problemem. Szczególnie, że Ka-52 jest robiony jak w manufakturze-każdy inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 11 Listopada 2011 Autor Share Napisano 11 Listopada 2011 No do tej pory rzeczywiście produkcji Ka-52 seryjną nazwać nie można było, ale właśnie na MAKS 2011 ogłoszono zamówienie na 140 sztuk (!), więc jakiś standard produkcyjny trzeba będzie przyjąć. Te dodatkowe punkt podwieszeń to zapewne na uzbrojenie p-p (z reszą taką na zdjęciach konfigurację widać) więc i specjalnych zmian konstrukcyjnych nie trzeba będzie wykonywać (w sensie zwiększenia wytrzymałości, wspomniane wiązki elektryczne to osobna kwestia) tym bardziej, że o ile mnie pamięć nie myli Ka-50/52 miał móc przenosić wyrzutnie rakiet p-p krótkiego zasięgu pod kontenerami na końcach skrzydeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahata Napisano 11 Listopada 2011 Share Napisano 11 Listopada 2011 Ogłoszono w realiach rosyjskich nie równa się faktycznym zakupom. Do końca roku zapowiadają zakończenie prób odbiorczych i wyposażenie jednego pułku. Reszta to mieszanina propagandy i natchnięcia do zakupów niezdecydowanych kupców ze świata. Nikt na poważnie nie chcial rozmawiać z Rosjanami o Ka50/52 dopóki realnie nie zacznie ich używać kraj producenta. W przypadku śmigłowców zamawianie SP będącego jeszcze w powijakach to wielkie ryzyko. Zderzenie takiej przykładowej Danii z kłopotami z przekładnią główną ich śmigłowca SAR powoduje, że taki SAR zajmuje się głównie staniem i oczekiwaniem na ekipę producenta. Stąd nadzwyczajny tłok potencjalnych nabywców przy stoiskach ze zmodernizowanymi Mi-8T/17 i względny luz przy Mi-38. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 11 Listopada 2011 Autor Share Napisano 11 Listopada 2011 Fakt, że w przypadku WWS od słów do czynów droga zawsze daleka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.