Skocz do zawartości

Matilda Mk. II [relacja z budowy]

olej

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego, iż jestem początkującym modelarzem chciałbym Wam pokazać jak ja kleję model. Dziś moim asystentem będzie Matilda Mk. II firmy Italerii w skali 1:72. Mam nadzieję, że znajdą się doświadczone osoby, które mi powiedzą co źle robię i wyprowadzą mnie na prostą linię

IN BOX

Najpierw wziąłem się za polecany odtłuszczanie:

Przed myciem:

5cf5797a44152a6am.jpg

W trakcie:

2b794c2f7b288d24m.jpg

Potem chwila w czystej wodzie:

461307993812fa9dm.jpg

I suszymy:

f1de74c12572400bm.jpg

A myłem tym:

7d27d7b1acc2777am.jpg

Kiedy model sie suszył cyknąłem fotkę co będę używał przy klejeniu:

e064ac918825307em.jpg

Drobna wpadka już na początku:

7490efc78f79a13fm.jpg

Z tych części....

cab6c8b828d6a1c4m.jpg

Powstał 1 etap wieżyczki(widać nie dociągnięcia, ale wina już firmy. Szpachlowanie potem)

46e1411e23580e26m.jpg

77281a157ffa0f4bm.jpg

54293ddd92906dc6m.jpg

eb7bb6c7d64a40f9m.jpg

1037f6a62640f89dm.jpg

d9a032f07bbc977em.jpg

b755ec4a3f7055fbm.jpg

161dbf8bd8c9c766m.jpg

fda5976d495886b1m.jpg

Zapraszam do oceniania. cnd w sobote myślę

Witam,

mycie modelu w ramkach nie jest raczej konieczne (rzekłbym - niepotrzebne). Grunt to wymyć model po sklejeniu, lecz przed malowaniem - żeby wymyć wszystkie tłuste ślady po paluchach czy też pył powstały w trakcie klejenia.

mycie modelu w ramkach nie jest raczej konieczne