Skocz do zawartości

[STANDARD] MISTERCRAFT RWD-8


jpl

Rekomendowane odpowiedzi

Czas na galerię mojego modelu. Nie jest on specjalnie piękny, ale wyszedł mimo wszystko całkiem nieźle, jak na mnie i moje umiejętności.

 

OK, no to czas na zdjęcia:

 

 

21K.jpg

 

 

22K.jpg

 

 

23K.jpg

 

 

24K.jpg

 

 

25K.jpg

 

 

26K.jpg

 

 

27K.jpg

 

 

28K.jpg

 

 

30K.jpg

 

 

29K.jpg

.

Przepraszam, że nie wyszły najlepiej, ale nie jestem mistrzem w fotografowaniu małych obiektów, w sumie w fotografowaniu innych obiektów też nie.

No, to ten temat zakończony, ale pozwolę sobie wystartować jeszcze raz. Zupełnie innym modelem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak na Standarda i dośc krótki staż modelarski to wyszedł Ci całkiem niezły Erwudziak. Wygląda o niebo lepiej od poprzednich prac zaprezentowanych przez Ciebie na forum. Szczególna pochwała należy Ci się nieźle położony metalizer i dość schludnie wyglądające kalkomanie. Co prawda przydałaby się im jeszcze jedna warstwa bezbarwnego lakieru, ale teraz też nie wygląda to źle.

 

To co mi trochę nie pasuje, to dość gruba warstwa farby. Pomimo uzyskanej przez Ciebie w miarę gładkiej powierzchni, jest to widoczne szczególnie w okolicach detali. Widoczne są również drobne nierówności w przejściach kolorów i dziwne błyszczenie przy przejściu metalizer okapotowania-khaki kadłuba (czyżby retusz?).

 

Ogólnie model robi niezłe wrażenie. Robisz postępy. Oby tak dalej!

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do farby - była poprawiana już tyle razy, że uznałem, że bez sensu jest robić to kolejny raz, bo może być gorzej... to samo z metalizerem, te "błyszczenia" to faktycznie retusz Pactrą Polish Khaki, bo taśmy maskujące nie były do końca szczelne. Jak się to mówi, w "realu nie widać" - no, może prawie nie widać.

 

Dzięki za uwagi, teraz postaram się zdziałać coś jeszcze ładniejszego.

Odnośnik do komentarza