Andzelo77 Napisano 23 Marca 2012 Share Napisano 23 Marca 2012 Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym zaprezentować ukończony drugi model w mojej historii. Uważam, że nie wyszedł najgorzej aczkolwiek nie jestem w pełni z niego zadowolony. oraz Gorge za kierownicą: Dziękuje za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lauda86 Napisano 23 Marca 2012 Share Napisano 23 Marca 2012 Jestem kompletnym laikiem, ale postanowiłem się wypowiedzieć. Model bardzo mi się podoba. Jedyne co zauważyłem to "skazę" (nie wiem jak to inaczej nazwać), po źle wyciętej szybce z ramki. Widać to od środka na ostatnim zdjęciu. Ogólnie model zrobił na mnie duże wrażenie. Mam też pytanie. Jak byś ocenił trudność sklejania tego modelu? Masz może radę jaki model wybrać jako pierwszy by aż tak bardzo go nie spaprać? Mam Scanie R620 atelier, ale może jest coś prostrzego, bo najnormalniej w świecie nie chce zepsuć modelu. Przepraszam za taki mały off-top. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andzelo77 Napisano 23 Marca 2012 Autor Share Napisano 23 Marca 2012 Dzięki za pozytywna ocenę. Fakt szyba od strony kierowcy troszkę się przycięła aczkolwiek wad to jest więcej model nie uważam za udany. Odnośnie trudności trudno mi ocenić. Ostatnie modele kleiłem ok. 18 lat temu a to jest druga ciężarówka w ostatnim czasie (po powrocie do składania w celu odstresowania) i nie było tak źle. Nie chce polecać tu konkretnego modelu pod względem trudności bo po prostu nie wiem. Teraz na warsztacie mam BMW 507 i mogę stwierdzić, że osobówka w skali 1:24 przysparza mniej problemów niż model ciężarowy uwzględniając że części są o wiele mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...