Skocz do zawartości

Fire Department Wreck Truck

Andzelo77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich.

Chciałbym zaprezentować ukończony drugi model w mojej historii.

Uważam, że nie wyszedł najgorzej aczkolwiek nie jestem w pełni z niego zadowolony.

20120323121.jpg

20120323122.jpg

20120323123.jpg

20120323124.jpg

20120323125.jpg

20120323129.jpg

20120323131.jpg

20120323132.jpg

oraz Gorge za kierownicą:

20120323126.jpg

20120323127.jpg

20120323128.jpg

Dziękuje za opinie.

Jestem kompletnym laikiem, ale postanowiłem się wypowiedzieć. Model bardzo mi się podoba. Jedyne co zauważyłem to "skazę" (nie wiem jak to inaczej nazwać), po źle wyciętej szybce z ramki. Widać to od środka na ostatnim zdjęciu. Ogólnie model zrobił na mnie duże wrażenie.

Mam też pytanie. Jak byś ocenił trudność sklejania tego modelu? Masz może radę jaki model wybrać jako pierwszy by aż tak bardzo go nie spaprać? Mam Scanie R620 atelier, ale może jest coś prostrzego, bo najnormalniej w świecie nie chce zepsuć modelu. Przepraszam za taki mały off-top.

Dzięki za pozytywna ocenę.

Fakt szyba od strony kierowcy troszkę się przycięła aczkolwiek wad to jest więcej model nie uważam za udany. Odnośnie trudności trudno mi ocenić.

Ostatnie modele kleiłem ok. 18 lat temu a to jest druga ciężarówka w ostatnim czasie (po powrocie do składania w celu odstresowania) i nie było tak źle. Nie chce polecać tu konkretnego modelu pod względem trudności bo po prostu nie wiem. Teraz na warsztacie mam BMW 507 i mogę stwierdzić, że osobówka w skali 1:24 przysparza mniej problemów niż model ciężarowy uwzględniając że części są o wiele mniejsze.