Diobeu Napisano 7 Maja 2012 Share Napisano 7 Maja 2012 Witam W obliczu bardzo skromnej ilości zdjęć oryginału w necie bardzo proszę szanownych truckerów o wskazanie miejsca lub udostępnienie zdjęć ciężarówek jak w temacie. Zakupiłem niedawno T900 Revella i zdaję sobie sprawę z jego nierealności, niestety w sieci szczegółowych zdjęć jak na lekarstwo. Nie wiem jeszcze jaką drogą pójdę - czy będę go robił na T czy zostanie pudełkowy tym bardziej, że to moja pierwsza ciężarówka, na pewno jednak chciałbym pokusić się o instalacje itd, czyli im zdjęcia robione z bliższa tym lepiej, chodzi mi o detale, ramę, silnik z bliska, wnętrze itd. Widoków ogólnych już trochę mam pościąganych. BTW: obiecałem sobie rozpoczęcie pracy za kilka miesięcy ale coś czuję, że warsztat ruszy jeszcze w maju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 7 Maja 2012 Share Napisano 7 Maja 2012 Znalazłem tylko to: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 8 Maja 2012 Share Napisano 8 Maja 2012 Szukaj w komisach internetowych. http://www.trucksales.com.au/buy/results.aspx?N=1550%201552%201715%20%20%204294958828%204294957895%201600%201602%201601&No=60&Nne=15 Karol_Max robi taki model, może przyda Ci się jego warsztat. Możesz też dać sobie spokój jak to robi większość i zrobić model z pudła. Na internecie ludzie chwalą się malowaniem i takimi tam. Znaleźć różnice pomiędzy wersją T i W, życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diobeu Napisano 8 Maja 2012 Autor Share Napisano 8 Maja 2012 Z Karol_Maxem jestem, że tak powiem, w ciągłym kontakcie, oznacza to tyle, że męczę go na PW Mam już całkiem niezłą kolekcję zdjęć, z flickra ściągnąłem dość dobrej jakości zdjęcia, ale wciąż są to widoki ogólne. Czekam też na odpowiedź Australijczyka, który wystawił sporo zdjęć T900, ale żadnego z bliska. No zobaczymy, opcje wciąż są dwie: 1. Regulaminowo z pudełka + wash, brud (pierwszy raz). 2. Przeróbki (pierwszy raz) + wash, brud (pierwszy raz). Skłaniam się do pierwszej opcji bo mogę nie podołać. Jak nie zbiorę tutaj specjalne dużej ilości zdjęć to sam zamieszczę dla potomności to co udało mi się samemu zgromadzić. Dzięki za stronę, szukałem po takich serwisach, ale tu nie byłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 9 Maja 2012 Share Napisano 9 Maja 2012 JAkie przeróbki chcesz robić? Będziesz żeźbił w hipsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diobeu Napisano 9 Maja 2012 Autor Share Napisano 9 Maja 2012 Zarys błotników przy światłach plus nadstawka na zewnętrznej części, drugi zbiornik paliwa, opcjonalnie podniesienie kabiny ale tego chyba nie ogarnę więc odpuszczę. To znaczy podejście mam takie: jeśli robię przeróbki to raczej wszystkie, które wymieniłem, jeśli choć jednej nie robię to tracą sens pozostałe. Jedyną przeróbką, którą mógłbym zrobić bez pozostałych to drugi zbiornik i to rozważam. Plus oczywiście chciałbym instalację pneumatyczną i elektryczną, śruby, uszczelki itd choć to raczej waloryzacja niż przeróbka. Czy będę rzeźbił w hipsie - no chyba tak, jeśli się zdecyduję na błotniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 9 Maja 2012 Share Napisano 9 Maja 2012 Co do zbiornika to nie lepiej kupić gaśnicę Abera i ją powiększyć blaszką z puszki np. po piwku? Ja bym to tak zrobił. Możesz też wytoczyć dna i resztę zrobić z puszki. Kurek z nakrętki i troszkę szpachli. Prawdziwy home made! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 9 Maja 2012 Share Napisano 9 Maja 2012 Co do zbiornika to nie lepiej kupić gaśnicę Abera i ją powiększyć blaszką z puszki np. po piwku? Ja bym to tak zrobił. Możesz też wytoczyć dna i resztę zrobić z puszki. Kurek z nakrętki i troszkę szpachli. Prawdziwy home made! Z przyjemnością bym na to popatrzył….. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 9 Maja 2012 Share Napisano 9 Maja 2012 Co do zbiornika to nie lepiej kupić gaśnicę Abera i ją powiększyć blaszką z puszki np. po piwku? Ja bym to tak zrobił. Możesz też wytoczyć dna i resztę zrobić z puszki. Kurek z nakrętki i troszkę szpachli. Prawdziwy home made! Z przyjemnością bym na to popatrzył….. Skołowałbym jakiś trunek i bym ci potowarzyszył Gaśnica ma niewiele ponad 5mm średnicy wiec nie wiem jak ją powiekszyć blaszką do rozmiaru baku paliwa... Lepiej od razu zrobić bak od podstaw z polistyrenu lub podobnego tworzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 9 Maja 2012 Share Napisano 9 Maja 2012 Sorry. To miał być zbiornik paliwa... Ale polistyren i owinięta blaszka z piwka to dobry i sprawdzony pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 9 Maja 2012 Share Napisano 9 Maja 2012 Ale polistyren i owinięta blaszka z piwka to dobry i sprawdzony pomysł. sam go sprawdzales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 10 Maja 2012 Share Napisano 10 Maja 2012 Jakaś rurka PCV to może często widziany i sprawdzony sposób. Blaszka jako imitacja chromu jest taka sobie bo ma spore rysy, chociaż zdarzyło mi podobnej użyć. więcej zdjęć. http://www.flickriver.com/photos/35885980@N03/tags/t900/ Jak temat upadnie (a zdarzało się często) to obedrę ze skóry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diobeu Napisano 11 Maja 2012 Autor Share Napisano 11 Maja 2012 Dzięki za linki ale to wszystko już widziałem. Z punktu widzenia kogoś, kto nie ma pojęcia o wyglądzie używanej ramy czy podwozia są mało przydatne. Nigdzie w sieci nie widzę zdjęć "dokumentacyjnych" szczegółów z bliska. Wszyscy robią z daleka całej ciężarówki - i w konsekwencji wszystkie zdjęcia są takie same, różnią się kolorem nadwozia. Nie jest to oczywiście pretensja do was - dziękuję za zdjęcia Wciąż jednak szukam zdjęć ramy, środka, deski rozdzielczej, tyłu, tego co na tylnej ścianie sleepera itd. Na razie mam obfotografowany dość szczegółowo ciągnik Scanii zaprzyjaźnionej firmy, jak nic innego nie znajdę będę się w śladach eksploatacji i instalacjach na niej wzorował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diobeu Napisano 11 Maja 2012 Autor Share Napisano 11 Maja 2012 Ok, zadałem sobie pytanie, to sobie odpowiem (mam nadzieję, że mnie admini nie zlinczują za ilość zdjęć). Oto moja kolekcja z netu zdjęć z bliska, silniki, ramy, wnętrza. Nie daję w ogóle typowych zdjęć z zewnątrz, których jest cała masa. UWAGA: zdjęcia Kenworth'ów typu T9xx, nie tylko T900. Chodzi o bliższe spojrzenie na podzespoły, kolorystykę, ich brudzenie a nie widoczki na tapetę do komputera. Na komputerze mam niektóre nieco większe, więc jak ktoś chce mogę przesłać mailem w takim stanie jak mam. Piwko do Karola_Maxa za zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 12 Maja 2012 Share Napisano 12 Maja 2012 Nie daję w ogóle typowych zdjęć z zewnątrz, których jest cała masa. UWAGA: zdjęcia Kenworth'ów typu T9xx, nie tylko T900. Chodzi o bliższe spojrzenie na podzespoły, kolorystykę, ich brudzenie a nie widoczki na tapetę do komputera. O i to jest podejście do tematu. Ostatnio dostałem link od Seweryna ze zdjęciami PETERBILT 359 - CLYDES II - BILL SIGNS TRUCKING i ta wypucowana błyszcząca ciężarówka w zbliżeniach nosi ślady korozji. Król jest nagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.