Jump to content
Diobeu

Kenworth T900 Australia, W900 - prośba o zdjęcia

Recommended Posts

Witam

W obliczu bardzo skromnej ilości zdjęć oryginału w necie bardzo proszę szanownych truckerów o wskazanie miejsca lub udostępnienie zdjęć ciężarówek jak w temacie. Zakupiłem niedawno T900 Revella i zdaję sobie sprawę z jego nierealności, niestety w sieci szczegółowych zdjęć jak na lekarstwo.

 

Nie wiem jeszcze jaką drogą pójdę - czy będę go robił na T czy zostanie pudełkowy tym bardziej, że to moja pierwsza ciężarówka, na pewno jednak chciałbym pokusić się o instalacje itd, czyli im zdjęcia robione z bliższa tym lepiej, chodzi mi o detale, ramę, silnik z bliska, wnętrze itd. Widoków ogólnych już trochę mam pościąganych.

BTW: obiecałem sobie rozpoczęcie pracy za kilka miesięcy ale coś czuję, że warsztat ruszy jeszcze w maju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem tylko to:

 

kenwortht900australia.jpg

 

2117147544d7e28b012.jpg

 

1005216n.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj w komisach internetowych.

http://www.trucksales.com.au/buy/results.aspx?N=1550%201552%201715%20%20%204294958828%204294957895%201600%201602%201601&No=60&Nne=15

Karol_Max robi taki model, może przyda Ci się jego warsztat. Możesz też dać sobie spokój jak to robi większość i zrobić model z pudła. Na internecie ludzie chwalą się malowaniem i takimi tam. Znaleźć różnice pomiędzy wersją T i W, życzę powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Karol_Maxem jestem, że tak powiem, w ciągłym kontakcie, oznacza to tyle, że męczę go na PW

Mam już całkiem niezłą kolekcję zdjęć, z flickra ściągnąłem dość dobrej jakości zdjęcia, ale wciąż są to widoki ogólne. Czekam też na odpowiedź Australijczyka, który wystawił sporo zdjęć T900, ale żadnego z bliska. No zobaczymy, opcje wciąż są dwie:

1. Regulaminowo z pudełka + wash, brud (pierwszy raz).

2. Przeróbki (pierwszy raz) + wash, brud (pierwszy raz).

Skłaniam się do pierwszej opcji bo mogę nie podołać.

Jak nie zbiorę tutaj specjalne dużej ilości zdjęć to sam zamieszczę dla potomności to co udało mi się samemu zgromadzić.

Dzięki za stronę, szukałem po takich serwisach, ale tu nie byłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAkie przeróbki chcesz robić? Będziesz żeźbił w hipsie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarys błotników przy światłach plus nadstawka na zewnętrznej części, drugi zbiornik paliwa, opcjonalnie podniesienie kabiny ale tego chyba nie ogarnę więc odpuszczę. To znaczy podejście mam takie: jeśli robię przeróbki to raczej wszystkie, które wymieniłem, jeśli choć jednej nie robię to tracą sens pozostałe. Jedyną przeróbką, którą mógłbym zrobić bez pozostałych to drugi zbiornik i to rozważam.

Plus oczywiście chciałbym instalację pneumatyczną i elektryczną, śruby, uszczelki itd choć to raczej waloryzacja niż przeróbka.

Czy będę rzeźbił w hipsie - no chyba tak, jeśli się zdecyduję na błotniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do zbiornika to nie lepiej kupić gaśnicę Abera i ją powiększyć blaszką z puszki np. po piwku? Ja bym to tak zrobił. Możesz też wytoczyć dna i resztę zrobić z puszki. Kurek z nakrętki i troszkę szpachli. Prawdziwy home made!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do zbiornika to nie lepiej kupić gaśnicę Abera i ją powiększyć blaszką z puszki np. po piwku? Ja bym to tak zrobił. Możesz też wytoczyć dna i resztę zrobić z puszki. Kurek z nakrętki i troszkę szpachli. Prawdziwy home made!

 

Z przyjemnością bym na to popatrzył…..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do zbiornika to nie lepiej kupić gaśnicę Abera i ją powiększyć blaszką z puszki np. po piwku? Ja bym to tak zrobił. Możesz też wytoczyć dna i resztę zrobić z puszki. Kurek z nakrętki i troszkę szpachli. Prawdziwy home made!

 

Z przyjemnością bym na to popatrzył…..

Skołowałbym jakiś trunek i bym ci potowarzyszył

 

 

Gaśnica ma niewiele ponad 5mm średnicy wiec nie wiem jak ją powiekszyć blaszką do rozmiaru baku paliwa...

Lepiej od razu zrobić bak od podstaw z polistyrenu lub podobnego tworzywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry. To miał być zbiornik paliwa... Ale polistyren i owinięta blaszka z piwka to dobry i sprawdzony pomysł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale polistyren i owinięta blaszka z piwka to dobry i sprawdzony pomysł.

sam go sprawdzales?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za linki ale to wszystko już widziałem. Z punktu widzenia kogoś, kto nie ma pojęcia o wyglądzie używanej ramy czy podwozia są mało przydatne. Nigdzie w sieci nie widzę zdjęć "dokumentacyjnych" szczegółów z bliska. Wszyscy robią z daleka całej ciężarówki - i w konsekwencji wszystkie zdjęcia są takie same, różnią się kolorem nadwozia.

Nie jest to oczywiście pretensja do was - dziękuję za zdjęcia Wciąż jednak szukam zdjęć ramy, środka, deski rozdzielczej, tyłu, tego co na tylnej ścianie sleepera itd.

Na razie mam obfotografowany dość szczegółowo ciągnik Scanii zaprzyjaźnionej firmy, jak nic innego nie znajdę będę się w śladach eksploatacji i instalacjach na niej wzorował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, zadałem sobie pytanie, to sobie odpowiem

(mam nadzieję, że mnie admini nie zlinczują za ilość zdjęć). Oto moja kolekcja z netu zdjęć z bliska, silniki, ramy, wnętrza. Nie daję w ogóle typowych zdjęć z zewnątrz, których jest cała masa.

 

UWAGA: zdjęcia Kenworth'ów typu T9xx, nie tylko T900. Chodzi o bliższe spojrzenie na podzespoły, kolorystykę, ich brudzenie a nie widoczki na tapetę do komputera.

 

Na komputerze mam niektóre nieco większe, więc jak ktoś chce mogę przesłać mailem w takim stanie jak mam. Piwko do Karola_Maxa za zdjęcia.

 

zbliska07.jpg silnikramainstalacje03.jpg

zbliska06.jpg zbliska05.jpg

zbliska04.jpg zbliska03.jpg

zbliska02.jpg zbliska01.jpg

wntrze16.jpg wntrze17.jpg

wntrze18.jpg wntrze19.jpg

wntrze20.jpg wntrze21.jpg

wntrze22.jpg wntrze15.jpg

wntrze14.jpg wntrze13.jpg

wntrze12.jpg wntrze11.jpg

wntrze10.jpg wntrze09.jpg

wntrze02.jpg wntrze03.jpg

wntrze04.jpg wntrze05.jpg

wntrze06.jpg wntrze07.jpg

wntrze08.jpg wntrze01.jpg

silnikramainstalacje15.jpg silnikramainstalacje14.jpg

silnikramainstalacje13.jpg silnikramainstalacje12.jpg

silnikramainstalacje11.jpg silnikramainstalacje10.jpg

silnikramainstalacje04.jpg silnikramainstalacje05.jpg

silnikramainstalacje06.jpg silnikramainstalacje07.jpg

silnikramainstalacje08.jpg silnikramainstalacje09.jpg

silnikramainstalacje02.jpg silnikramainstalacje01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie daję w ogóle typowych zdjęć z zewnątrz, których jest cała masa.

 

UWAGA: zdjęcia Kenworth'ów typu T9xx, nie tylko T900. Chodzi o bliższe spojrzenie na podzespoły, kolorystykę, ich brudzenie a nie widoczki na tapetę do komputera.

O i to jest podejście do tematu. Ostatnio dostałem link od Seweryna ze zdjęciami PETERBILT 359 - CLYDES II - BILL SIGNS TRUCKING i ta wypucowana błyszcząca ciężarówka w zbliżeniach nosi ślady korozji. Król jest nagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.