Cezarek Napisano 8 Czerwca 2012 Share Napisano 8 Czerwca 2012 Poszukuję zdjęć, przekrojów kadłuba lub tym podobnych materiałów na temat instalacji GM-1 w kadłubie Me 109 G-2. Byłbym wdzięczny także za materiały na temat części wnętrza kadłuba za kabiną pilota w Me 109 G-2. Pozdrawiam Cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ireneusz Napisano 8 Czerwca 2012 Share Napisano 8 Czerwca 2012 Witam,może się przydać, na stronie 26 jest trochę zdjęć konstrukcji kadłuba. http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_13571.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 10 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 10 Czerwca 2012 Dzięki, znalazłem prawie wszystko o co mi chodziło. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko układu przewodów do instalacji GM-1. Cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 14 Czerwca 2012 Share Napisano 14 Czerwca 2012 A skąd pewność, że jakiś Bf 109G-2 miał instalację GM-1 i dlaczego miałby mieć ją akurat w kadłubie, a nie w skrzydle jak w F-4/Z i G-1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SamP Napisano 14 Czerwca 2012 Share Napisano 14 Czerwca 2012 A dlaczego nie z instalacją MW-50, które na pewno były używane w G-2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 15 Czerwca 2012 Share Napisano 15 Czerwca 2012 Na pewno nie była, bo nie mogła być. Pierwsze MW-50 to dopiero maj 1944 r. i późne Bf 109 G-5/G-6 (z przerabianymi instalacjami GM-1 w kadłubie), a w seryjnych G-14. Czyli układ GM-1 na G-2 jest bardzo mało prawdopodobny (nie znam ani jednego przypadku, a chętnie bym poznał) a MW-50 całkowicie niemożliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SamP Napisano 15 Czerwca 2012 Share Napisano 15 Czerwca 2012 Fakt, trochę niedokładnie przeczytałem Aero 6/90. A więc prostuję: - instalacje MW były montowane od wersji G6 - przeróbki, G8, G10, G14 standard - instalacje GM montowano w wersjach G1, G3, G5 jako wersjach wysokościowych z kabiną ciśnieniową. Instalacji GM i MW nie można traktować zamiennie bo każda z nich służyła do czego innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 19 Czerwca 2012 Ja też nieco "przedobrzyłem". Po sprawdzeniu wyszło, że potrzebuję widoku instalacji: "Engine starter-fuel tank filler indication" czyli jak rozumiem wlew do zbiornika układu rozruchowego silnika, a może się mylę? Będę bardzo wdzięczny na dalsze wypowiedzi. Cezarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.