Skocz do zawartości

NISMO R34 GT-R Z-tune Tamiya


okim

Rekomendowane odpowiedzi

Mój 4 model. Zamierzam go zrobić tak jak w oryginale (kolor itp.), Postaram się często aktualizować, dzisiaj wrzucę pierwsze zdjęcia.

 

P.S Poszukuje przedniej szyby, oryginalna została uszkodzona podczas transportu, jeśli ktoś posiada z tego modelu albo innego R34 Tamiya proszę o kontakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwile podwozie prawie ukończone, brakuje przedniego zawieszenia, i tarcz hamulcowych z zaciskami. Koła z oponami gotowe, no i deska rozdzielcza. Reszta wnętrza stoi w miejscu, kupiłem czerwonego humbrola do pomalowania tapicerki, jednak jest do kitu rozlewa się i źle kryje na dodatek śmierdzi, wszystko inne malowane mr. color'em.

 

P1100045.jpg

 

P1100047.jpg

 

P1100036.jpg

 

P1100039.jpg

 

P1100049.jpg

 

P1100052.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wasch'u to trochę się obawiam, nie mam doświadczenia. Jak na razie myślę o lekkim przypaleniu wydechu. Z silnikiem czy bez planuje go postawić z zamkniętą maską. W końcu przyjdzie czas na jakieś Ferrari, wtedy poszaleje z silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Podwozie skonczone, moze jakis wash ale to pozniej

img20120823125446.jpg

Zaczynam nadwozie, chce pomalowac go metalizerem gunze 218 (aluminium), czarny polysk juz polozylem, z tad moje pytanie czy moge klasc metalizer na lekko zmatowiony polysk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suchy pędzel da się zepsuć, jak się nie ma jakiegokolwiek doświadczenia. I on tu raczej nie wystarczy, zresztą jest odwrotnością washa, to zupełnie inna technika. Podwozie jest zbyt jednolite. Ciemny wash na srebrnej farbie, a suchy pędzel jasnym kolorem, na czarnych elementach. Gumy na przegubach mógłbyś też pomalować ciemnoszarą farbą. Ładnie pomalowałeś, ale 2 kolory od góry do dołu to jednak za mało.

Odnośnik do komentarza