greatgonzo Napisano 26 Kwietnia 2013 Share Napisano 26 Kwietnia 2013 Z punktu widzenia modelarza zapewne tak - nie wiem jak wygląda ta farbka, ale przy EG można stosować dość duży margines. Dla zainteresowanych tematem dodam, że każdy z etapów powyższego przeliczenia obarczony jest rzeczywistym, lub potencjalnym błędem. Nie tu jest miejsce na zajmowanie się specyfiką systemów ANA i FS oraz praktyką zakupu farb na potrzeby amerykańskiego lotnictwa. Wspomnę tylko, że łatwo można wyszukać w sieci modelarskie wzorniki ANA przedstawiające kolor Engine Grey w dwóch odcieniach (sprzed 1943 i po bodajże) z przypisanym tym samym numerem, co jest absurdem na kilku poziomach. Silnik R-2800-10 z fabryki malowany był Engine Grey (blok i osłona reduktora). Cylindry, głowice itp w naturalnym kolorze materiału (cylinder - odkuwana stal chromowo molibdenowa, głowica - odlewane aluminium). Pokrywy dostępowe do popychaczy rozrządu na ogół malowane (ciemno szare/czarne). Liczne złączki i przewody gumowe - czarne. Deflektory opływu powietrza malowane na czarno. Przewody metalowe - naturalny kolor. Iskrownik Scintilla czarny. 'Żelowy' kolektor przewodów zapłonowych i dedykowane rozdzielacze - Engine Grey. Osłony popychaczy zaworowych czarne. Przewody zapłonowe w koszulkach z tworzywa brązowe lub czarne, czasem dodatkowo w osłonkach ze srebrnej plecionki utleniającej się w kierunku złotego. Sterownik skoku śmigła czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.