cynamon Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Witam szanownych kolegów i być może koleżanki. Po długiej absencji udało mi się przysiąść do nowego projektu. Wybór padł na kultową 2 CV-kę. Mam nadzieję, że dam radę. Jest to mój czwarty projekt w karierze i nadal szlifuję umiejętności. Silnik i podwozie gotowe Zastanawiam się nad kolorem. Może pistacjowy albo taki jak w filmach z Louise de Funes "Żandarm z Saint Tropez" Tylko muszę kupić figurkę siostry zakonnej Jeśli macie jakieś sugestie chętnie rozważę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TreworBG Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 przysiadam się - i czekam na kolejne nie-ciężarowe i nie-sportowe ;-) powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cynamon Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 Ja też tylko cywilne i to youngtimery. Nowoczesne mnie nie kręcą Jeśli chodzi o ciężarówki to też ewentualnie jakieś oldschool'owe typu TATRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copycat Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Zanim nakupiłem ciężarówek takie oldtimery były na liście. Z żandarmem możesz poszaleć nawet tak: Do tego zakonnica, kawałek drogi i 100/10 za niebanalność. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cynamon Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 Wow, grubsza sprawa ale najpierw skończę chyba w całości. Na takie modyfikacje jestem za cienki. Na tą chwilę auto otrzymało koła, nadkole i część wnętrza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamuss Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Też lubię takie modele zwykłych aut - szkoda, że tak mało ich się pojawia na Warsztacie i w Galerii. Odnośnie modelu: czy pasy na tylnej kanapie są "fabryczne"? Bo konstrukcja pochodzi z czasów, kiedy nawet przednie pasy były rzadkością. Choć z drugiej strony skoro produkowali je chyba do końca lat 80' to może i montowali tylne pasy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isz007 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Zanim nakupiłem ciężarówek takie oldtimery były na liście. Z żandarmem możesz poszaleć nawet tak: Do tego zakonnica, kawałek drogi i 100/10 za niebanalność. Można też złożyć taką ślicznotkę. Jeszcze nie jest za późno, za niebanalność również 100/10 Model bardzo mi się podoba, będę śledził warsztat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cynamon Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Niezły Picasso. Tak jak pisałem to dopiero mój czwarty model i na takie modyfikacje przyjdzie moment. Jak na razie popełniam zbyt wiele błędów żeby robić takie cuda. Bardzo mnie interesuje postarzanie, brudzenie, rdza itp. i te modele które zrobiłem mam zamiar kiedyś "stuningować" w ten sposób. Jeśli chodzi o ten model, który sklejam to chyba jest to wersja z końca produkcji bo są pasy i radio więc wersja wypaśna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copycat Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Warto by było poszpachlować fotele przednie, widać miejsca łączenia form. Ten człowiek też zaczyna z modelarstwem, przynajmniej tak pisze. Jak widać wystarczy chcieć: http://pwm.org.pl/viewtopic.php?f=17&t=33381 I fenomenalny blog Japończyka, jest w nim kilka trików na postarzanie i kilka starych fur: http://arakichi.blog.fc2.com/blog-date-201207-4.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cynamon Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 W takim razie moje zdolności są znacznie mniejsze. Niektórzy z talentem się rodzą inni muszą na niego ciężko pracować. Nie zmienia to faktu, że zabawa w sklejanie aut sprawia mi ekstra frajdę niezależnie od efektu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copycat Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Nie myśl że krytykuję, zachęcam do odważniejszego podejścia do tematu. Ale oczywiście trzeba od czegoś zacząć, a podstawy są najważniejsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isz007 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 W takim razie moje zdolności są znacznie mniejsze. Niektórzy z talentem się rodzą inni muszą na niego ciężko pracować.Nie zmienia to faktu, że zabawa w sklejanie aut sprawia mi ekstra frajdę niezależnie od efektu I tak trzymaj zdolności przyjdą same w miarę sklejania kolejnych modeli, jeśli masz czas, fundusze, ochotę i radość z tego co robisz to: klej chłopie, klej jak najwięcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cynamon Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Kolejny etap. Wnętrze, przegroda silnika i połączenie go z resztą. Pierwsze malowanie. Na próbę założona karoseria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.