Skocz do zawartości

Scania 164L 580 V8


Szakal85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów i koleżanki. Po ostatniej wizycie w sklepie modelarskim nabyłem model Italeri 3819. Inboxa nie będę wrzucał, każdy wie co się wewnątrz pudełka znajduje. Do tej pory pod nóż poszły elementy silnika, kabiny jak również ramy. Zdjęcia postaram się zamieścić jutro. Od razu też proszę o pomoc, chciałbym zrobić okablowanie ramy i silnika, jakby ktoś miał jakieś pomoce, chętnie skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki. Jeśli chodzi o ciężarówki to jestem że tak powiem laikiem i myślałem że będą różnice w kabinach itp. Ale jeśli chodzi tylko o serducho to dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa różnice i w kabinach w modelach serii 4

niską, dzienną CP14

niską, sypialną CP19

wysoką, dzienną CR14

wysoką, sypialną CR19

podwyższaną CR19T, czyli Topline

kabinę dzienną z silnikiem przed kabiną CT14

kabinę sypialną z wydzielonym motorem CT19

podwyższoną kabinę sypialną CT19T, czyli Topline z całkowicie płaską podłogą

kabina załogowa w dwóch wariantach długości

kabina Longline w wersji z "nosem" i bez niego

 

Konfiguracji było wiele można było mieć 11 litrowy silnik w kabinie TopLine jak i 16 litrowe V8( wcześniej było to 14 litrowe V8, pochodzące prawdopodobnie z Scanii 3 Seri). Ale to jaki silnik zrobisz w kabinie TopLine nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa różnice i w kabinach w modelach serii 4

kabina Longline w wersji z "nosem" ....

 

Brawo, ładnie to przedstawiłeś, model z "nosem" to wg klasyfikacji klasa "T", ale zakończona w 2005 roku. Cytat ze stronki scania.pl

"Scania wkrótce pożegna się ze stuletnią tradycją konstrukcji kabin T. Sprzedaż kabin klasycznych spadała systematycznie na przestrzeni ostatnich 10 lat i brakuje już argumentów za kontynuacją rozwoju i produkcji tego modelu. Kabina zostanie wycofana z produkcji w październiku 2005. "

 

Pozdr Marcus