morgan Napisano 5 Kwietnia 2013 Napisano 5 Kwietnia 2013 Witam jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość. Mam pytanko zacząłem sklejać kv-2 http://www.mojehobby.pl/products/Russian-KV-2.html i nie wiem jakim kolorem farbki malować gąski i koła, tym samym kolorem co cały czołg?? - maluje pędzelkiem. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam . Cytuj
xaatzs Napisano 5 Kwietnia 2013 Napisano 5 Kwietnia 2013 Koła podejrzewam są stalowe, więc kolorem w jakim malowany jest pojazd. Miejsca łączenia z gąsienicami "obetrzeć". Co do samych gąsienic, to najlepszą metodą będzie flat black, na to przetarcie gunmetalem, na końcu miejsca "kontaktowe" np. farbką Model Master "steel". Na koniec pigmenty i cały kram. Nie jestem specem w dziedzinie, ale tak na szybko Inni pewnie okraszą fotkami, albo tekstami "było na forum" ;) Cytuj
Krzysztof Salwiczek Napisano 5 Kwietnia 2013 Napisano 5 Kwietnia 2013 Inni pewnie okraszą fotkami (...) Mam nadzieję, że staną na wysokości zadania i jednak NIE okraszą... Jak trzeba być leniwym, żeby nawet nie spojrzeć na pierwsze lepsze zdjęcie w pierwszej lepszej galerii pierwszego lepszego modelu czołgu na forum? Leniom mówimy stanowcze i zdecydowane NIE! Cytuj
morgan Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Napisano 10 Kwietnia 2013 Patrzyłem na forum i oglądałem wiele zdjęć. Akurat leniem nie jestem ale chciałem "usłyszeć" radę doświadczonych modelarzy jak malować gąski i koła poz tym mam pytanie czy koła przykleja się na stałe ? Czy powinny się ruszać? Cytuj