Skocz do zawartości

U-213 Revell 1:350


strazakpawel

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,

Jako że jest to mój pierwszy model na waszym forum, to tak kilka słów o sobie. Jestem Paweł i studiuję 1 rok administracji w Krakowie. modelarstwem interesuje się od około 4 lat, jednak wcześniej składałem modele kartonowe, jednak ze względu na warunki lokalowe musiałem zmniejszyć warsztat co spowodowało przerzucenie się na plastik. Model który wam prezentuje to pierwszy plastik jaki skleiłem na poważnie, owszem wcześniej składało się ale jako dzieciak i nie na poważnie. Co będzie charakteryzowało moje prace ? Ze względu na ograniczone fundusze nie stosuje aerografu, maluje pędzlem farbami akrylowymi, nie stosuje płynów pod i na kalki, staram się nie stosować szpachli bo po prostu nie umiem jej obrobić. Moje modele zazwyczaj będą monotonne ( niewiele kolorów, brak efektów postarzania). Na pewno nie uważam się za super modelarza, ot po prostu lubię się odstresować w weekend po uczelni i bardziej lubię sklejać niż malować, ale to będzie widać , staram się robić zdjęcia najlepiej jak umiem choć stary aparat nie pomaga, a lubię "pochwalić się" moja twórczością nie tylko w gronie przyjaciół ale również w gronie specjalistów, licząc na fachową pomoc. Głównie będę sklejał moje ukochane okręty oraz ze względu na cenę i powszechną dostępność samoloty w małych skalach

Teraz przejdźmy do rzeczy.

Model U-213 zacząłem budować w czwartek popołudniu a zakończyłem w niedziele późnym wieczorem. Został sklejony z Model-setu Revella którego serdecznie polecam, naprawdę przyjemy start w tą materie. Gdy go robiłem przypominała mi się misja z Medal of Honor gdzie należ podkładać ładunki wybuchowe na U-boota .

Fotki:

DSC04697_zps00d335f7.jpg

DSC04698_zps25a4222a.jpg

DSC04706_zps655be44b.jpg

DSC04713_zps4f2a84eb.jpg

DSC04712_zps455c2279.jpg

DSC04707_zpse25d9dba.jpg

DSC04711_zpse7390dd7.jpg

DSC04699_zpsbbe91c61.jpg

DSC04702_zps2ff7be90.jpg

DSC04701_zps5a9ea23b.jpg